Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken.... een vloeiende aansluiting tussen motor en uitlaat is eigenlijk alleen van belang bij een reso-uitlaat, en zelfs dan nog alleen als je echt voor top-prestaties gaat (en dan praat je al over het vliegen van snelheidsrecords o.i.d.)
Zolang het gat in de flens van de demper groter is dan de grootte van de uitlaatpoort in de cylinder, is er niks aan de hand.
Ik zal zodalijk grotere fotos plaatsen als dat lukt. Miss dat het dan wat beter zichtbaar isIk zou me er niet al te veel zorgen over maken.... een vloeiende aansluiting tussen motor en uitlaat is eigenlijk alleen van belang bij een reso-uitlaat, en zelfs dan nog alleen als je echt voor top-prestaties gaat (en dan praat je al over het vliegen van snelheidsrecords o.i.d.)
Zolang het gat in de flens van de demper groter is dan de grootte van de uitlaatpoort in de cylinder, is er niks aan de hand.
Voor alle duidelijkheid: ik heb het over het gat in de cylindervoering, NIET het gat aan de buitenkant van de motor....
Nogmaals, zit er nu maar niet over in, die uitlaat jongens weten echt wel wat ze doen, en OS ook, daar ga je echt geen problemen mee krijgen.
Dat kan helaas altijd gebeuren, zelfs als je niks verkeerd doet.... het blijft techniek, en techniek KAN falen, Meestal niet, maar heel soms....Beter vragen voordat ik wat verkeerds doe toch en straks een motortje aanpuin draai.
Weet je zeker dat t een OS pijp is? Lijkt me meer een passing voor een YS motor.