Trf 415 ms

• Topicstarter Topicstarter Enfant_terrible
  • Startdatum Startdatum
E

Enfant_terrible

Guest
Hellow,

Sinds kort heb ik een Tamiya TRF 415 MS op de kop weten te tikken. Nu ben ik opzoek naar verschillende hopups. Zoals alu C hubkes. Deze vind ik spijtig genoeg nergens. Toch ben ik ervan overtuigd dat deze moeten bestaan. Ik heb al vernomen dat het mogelijk is om TA-05 hubkes te gebruiken, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.

Daarom mijn vraag naar het forum, weet iemand waar ik zo'n alu hubkes kan vinden? Of weten jullie een goede site/winkel ... met een hopup lijst voor de TRF 415?

Deze zijn de hubjes van een ta-05:

3Racing Alum Front C Hub For Tamiya TA05 TA05-17/LB - TA05/IFS - rcMart.com -

Alvast bedankt!

Is inderdaad een handige lijst. Maar een alu c part zie ik daar niet tussen staan. Iemand die kan bevestigen dat een alu ta-05 hubke zou passen?

Grtz

Als je nou ook even 10 minuten de tijd had genomen om in die handige lijst en in je handleiding te kijken had je kunnen zien dat er op de trf 415 en de TA-05 de C parts van de TA-04 gebruikt worden.

Tamiya maakt daar geen alu parts van voor zover ik kan vinden.
Zal wel te weinig toegevoegde waarde hebben.
Maar die je aangaf passen dus gewoon.

Enfant Terrible,

Je geeft aan dat je alu c hubs wil gebruiken, ik kan alu onderdelen op armpjes hubjes,... enkel af raden, deze gaan even snel kapot of zelfs sneller dan de carbon of plastic tegenhanger. De stukjes zullen buigen en je zal niet meteen door hebben wat er mis is...
Wat wel soms in alu word gebruikt zijn de rear uprights, die kosten een 30-40 euro.
Je bent meer met een deftige servo ;)

Enfant Terrible,

Je geeft aan dat je alu c hubs wil gebruiken, ik kan alu onderdelen op armpjes hubjes,... enkel af raden, deze gaan even snel kapot of zelfs sneller dan de carbon of plastic tegenhanger. De stukjes zullen buigen en je zal niet meteen door hebben wat er mis is...
Wat wel soms in alu word gebruikt zijn de rear uprights, die kosten een 30-40 euro.
Je bent meer met een deftige servo ;)

Tis bijna Kerst eh, dus ge weet mij wat te kope ;-)

Bedankt voor de raad!

Back