Vorig jaar eens een simpel vliegtuigje gekocht, de easystar. Na wat gevlogen te hebben beviel een vliegtuigje toch minder en niet meer naar omgekeken.
En toen zag ik het tricopterfilmpje van de zweedse vlieger en begon me nieuwsgierigheid weer te stijgen en aangezien me verjaardag net geweest is had ik een mooi excuus om hier geld in te stoppen
Ik heb hem nog niet buiten gevlogen, TNT stond om 1930 op de stoep met de propellers, het laatste onderdeel. Hopelijk morgen wat goed weer dat ik er wat buiten mee kan afstellen. Me flatscreen tv zit me al de hele tijd angstig aan te staren.
Het gehele ding weegt 810gram vliegklaar.
Dit is de eerste keer dat ik zoiets in elkaar zet. Tips zijn welkom.
Volgende project: arducopter 2
Kijk en huiver.
En toen zag ik het tricopterfilmpje van de zweedse vlieger en begon me nieuwsgierigheid weer te stijgen en aangezien me verjaardag net geweest is had ik een mooi excuus om hier geld in te stoppen

Ik heb hem nog niet buiten gevlogen, TNT stond om 1930 op de stoep met de propellers, het laatste onderdeel. Hopelijk morgen wat goed weer dat ik er wat buiten mee kan afstellen. Me flatscreen tv zit me al de hele tijd angstig aan te staren.
Het gehele ding weegt 810gram vliegklaar.
Dit is de eerste keer dat ik zoiets in elkaar zet. Tips zijn welkom.
Volgende project: arducopter 2
Kijk en huiver.
Laatst bewerkt door een moderator: