tricopter frame

Hallo, ik ben nieuw bij multirotors en ik had een vraag.

Ik heb een mooi frame gezien voor een tricopter, maar het lijkt erop dat de achterkant van dit frame vastzit, en niet met een servo te besturen is. hier is ee n link naar het frame Fiberglass & Aluminum 3-axial DIY Frame - Standard Landing Skid | HiModel

ik heb gevraagd aan een medewerker hoe dit zat, en die vent bleef volhouden dat het control board wel regelt dat hij stuurt e.d. maar volgens mij is dat gewoon dikke onzin. het lijkt er ook niet op dat dit een y6 frame is, vanwege maar 1 plaatje glasfiber aan de uiteinden van de booms.
weet iemand van jullie hier meer over te zeggen?

Als t een hexa (Y) is geen yaw mecha nodig omdat props tegenelkaar in kunnen draaien. Bij een quad kunnen de tegenovergestelde motoren harder/zachter gaan draaien, zodat je kan sturen. Bij een tri heb je geen tegenovergestelde motoren dus lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dit gaat werken zonder yaw mecha. Waarschijnlijk zou één kant naar beneden zakken, misschien zou dit marginaal gecorrigeerd kunnen worden door de FC maar lijkt me sterk.

Ik zou gewoon zelf een frampje bouwen of een goedkoop carbon frame met yaw mecha.

Back