K
knaller
Guest
Hallo ik ben de trotste eigenaar van een copter x v2 450 carbon.
Ik heb sinds een paar dagen behoorlijk wat trillingen in de staartvin.
Na alles echt goed nagekeken te hebben in de staart ben ik er achter gekomen dat dat gewoon goed moet zijn .
Het enige wat me nu nog opvalt is dat als ik de hoofdrotorkop een zetje geef , ik de rotorkopstopper zie wachelen .
Het schroefje bovenop de kop blijft niet in het midden .
Eerste wat ik gedaan heb is de hoofdas vervangen , en het hielp niets .
Toen heb ik de hele rotorkop eraf gehaald en de as laten zitten en die laten draaien .
Hoofdas is niet krom .
Het enige wat ik mij nu kan bedenken is dat de mainrotorhousing krom is .
Mijn vraag is nu eigenlijk , moet het schroefje bovenop de kop ten alle tijden in het midden blijven als de kop draait ? Of kan het ook zo zijn dat het wel meer voorkomt maar geen problemen veroorzaakt?
Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft !
Groetjes van Pieter
Ik heb sinds een paar dagen behoorlijk wat trillingen in de staartvin.
Na alles echt goed nagekeken te hebben in de staart ben ik er achter gekomen dat dat gewoon goed moet zijn .
Het enige wat me nu nog opvalt is dat als ik de hoofdrotorkop een zetje geef , ik de rotorkopstopper zie wachelen .
Het schroefje bovenop de kop blijft niet in het midden .
Eerste wat ik gedaan heb is de hoofdas vervangen , en het hielp niets .
Toen heb ik de hele rotorkop eraf gehaald en de as laten zitten en die laten draaien .
Hoofdas is niet krom .
Het enige wat ik mij nu kan bedenken is dat de mainrotorhousing krom is .
Mijn vraag is nu eigenlijk , moet het schroefje bovenop de kop ten alle tijden in het midden blijven als de kop draait ? Of kan het ook zo zijn dat het wel meer voorkomt maar geen problemen veroorzaakt?
Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft !
Groetjes van Pieter