trimmen dragonfly remotecontrol

• Topicstarter Topicstarter dirkie
  • Startdatum Startdatum
Bedankt voor je uitleg.

Allen snap ik dat 'ene' knopje niet, allé waar zicht dat wel bevindt????
Is dat het schroefje dat in de behuizing van het elektrisch bordje zit?

:D :D :D

Allen snap ik dat 'ene' knopje niet, allé waar zicht dat wel bevindt????
Is dat het schroefje dat in de behuizing van het elektrisch bordje zit?

Als het echt 'in' de behuizing zit dan is het niet zo verstandig om daar aan te gaan draaien, behalve als je er 'standaard' bij kan.

Ik ging er van uit dat er 2 knopjes in de gyro zaten.
Dus een neutraal, en een gain knopje.

Laat me even weten of die knopjes er inderdaad zitten.

Gr Linh

Oooh, ok kan je wat informatie over wat voor gyro er in zit?
Is het zo'n 4 in een boardje?

Gr Linh

Hoi,

Ik heb nog een probleem met het instellen van de gyro.
Ik moet namelijk de staartrotor volledig naar links trimmen en nog wil de heli (als je er acher staat) een klein beetje naar links draaien.

Ik heb al aan de gyro-vijsje gedraait maar het lijk alsof dit geen enkel effect heeft hierop.(Ik heb zowel naar links als naar rechts gedraaid en dit over meerdere omwentelingen)

Wat kan ik nog doen? Heeft er nog iemand suggesties om dat problem op te lossen.

:( :( :( :( :)

Ja kan bijvoorbeeld het betreffende servo boompje los halen en een stukje verder naar links/rechts er weer op zetten, zodat de trim weer naar het midden kan.
(dat wel eerst doen voordat je de servoboom er weer op duwt)

Hoi,

Voor de staartrotor is er geen servoboompje. Vandaar dat het zou moeten verholpen worden via de gyro volgens mij, maar ik kan natuurlijk mis zijn.

:) :)

Hoi,

Ik hen net gezien dat de uitwijking van de servo armpjes naar boven toe een stuk kleiner is dan naar beneden.

Is dit bij jullie ook zo????

:) :)

Ik heb al gezien dat er hulpmiddeltjes bestaan om de padles juist te positioneren.

Weet er iemand hoe die werken??

Ik zou ze zelf willen maken , gewoon voor de fun. Want het systeempje is niet zo duur.

:D :D :D :D

Niemand die me even wil inlichten???? :( :( :( :(

Roozeken zei:
Ik heb al gezien dat er hulpmiddeltjes bestaan om de padles juist te positioneren.

Weet er iemand hoe die werken??

Ik zou ze zelf willen maken , gewoon voor de fun. Want het systeempje is niet zo duur.

:D :D :D :D

Back