Triootje (2008 - 2009)

Na een korte winterstop van de spuiter van www.Airbrush-Attack.com begon het hem toch weer te kriebelen. En is hij rustig aan weer begonnen.
Het resultaat mag er, zeker na de lekkere zomer pauze, weer zijn!

69149009ce0aebc6.jpg

69149009ce171b47.jpg

69149009ce1a2f91.jpg

Erg mooi is het Marble effect, helaas is dat verdomd lastig om te fotograferen. Op naar de komende ETS om deze bodies het tapijt / asfalt op te laten gaan. Al het lof van deze pracht kappen gaat naar Ruben!

Groet Robert​

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er prachtig uit. Effen een vraagje... zit die verf nou op de buitenkant van de body? Ik heb enig evaring met het spuiten van meubelstukken en ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo een mooie resultaat kan krijken als de verf aan de binnenkant zit, waar je je eerste laag niet meer kan overspuiten of bijwerken.

Lexaanbody's spuit je aan de binnenkant. Mooie kappies trouwens Robbert. Alhoewel niet helemaal mijn color (roze), maar lay-out en t blauw zijn zeker vet. Succes ermee.

Ziet er prachtig uit. Effen een vraagje... zit die verf nou op de buitenkant van de body? Ik heb enig evaring met het spuiten van meubelstukken en ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo een mooie resultaat kan krijken als de verf aan de binnenkant zit, waar je je eerste laag niet meer kan overspuiten of bijwerken.

RC kappen spuiten is een vak apart en heeft niks te maken met ander spuitwerk. Volgordes zijn anders, andere technieken en noem maar op

JK.

p.s. Übergeile kappies Robo... ;-)

Mooi gedaan, maar hoe ga je die nou uit elkaar houden op de baan :)

Mvg,

Als je goed kijkt zijn het 3 verschillende type kappen. Daarnaast zijn ze allemaal voor Robert en kan hij al naar gelang de omstandigheden voor ene kap kiezen. Er zal er dus maar 1 tegelijk op de baan zijn.... Uit elkaar houden is dus een eitje.. ;)

Volgens mij is het een zomer en winterstop geweest !!?.
Het veranderen van baan en andere drukke werkzaamheden heeft er voor gezorgd dat ik er helemaal geen tijd meer voor had... helaas.
Maar goed.. nu dus weer een begin gemaakt.

degene die zo vriendelijk waren om een mail te sturen naar mij via mijn website... die mailbox is geruime tijd voor mij niet toegankelijk geweest... dus hierbij mijn excusses voor de "radiostilte" !..

Zodra ik weer toe ben aan opdrachten zal ik dat via mijn site laten weten en die personen mailen

groeten,
Ruben

Back