truck verlichting

Vraag.

Ik heb een F14zenderset met f1513 decoder en switchboard.
Nu kan ik mijn verlicht maken via de decoder maar hoe doen jullie dat met de knipperlichten?

Vraag.

Ik heb een F14zenderset met f1513 decoder en switchboard.
Nu kan ik mijn verlicht maken via de decoder maar hoe doen jullie dat met de knipperlichten?

bedoel jij de pinkers (=richtingaanwijzers)?

ik heb de MFU en ga dit via een schakelaartje doen op een extra kanaal

Je gaat er toch de USM-RC voor gebruiken ?
Of is dit een andere truck ?

Op de USM-RC zit namelijk die functie, via input-kanaal 2 !

Hoi Marten,

Ik heb geen mfu of rc-usm in deze truck en wil alleen verlichting er in maken.
Ik kan alle verlichting wel schakelen via de decoder zit alleen nog te verzinnen hoe ik de knipperlichten moet doen.

Meest makkelijk voor de hand liggende schakeling, is deze van C.....d:
Bestnr.: 130333 - 89
€ 13,95

Kant en klaar pakketje kost 5 euro meer.

Je kunt hem parallel laten meelopen, met je stuurservo...
Of, je zet de module op een eigen vrij zender-kanaal en bedien hem met een schakelaar.

goede avond ik heb een scania gekocht van wedico er ligt een wedico lichtset in maar werkt niet heeft iemand een beschrijving hoe dat aan gesloten moet worden

hoi

wat marten zegt over de schakeling van conrad klopt. ik heb deze week er zelf een ingebouwd en het werkt perfect.

groeten erik

Hallo Allemaal,

ik ben pasgeleden begonnen met mijn eerste truck (de scania 620), en zit eraan de denken de genoemde module van conrad te gebruiken voor de richtingaanwijzer/rem- en achteruitrijverlichting.

Heb ik goed begrepen, dat als ik de module wil gebruiken voor rem-/achteruitrijverlichting én richtingaanwijzers, dat ik dan 2 van die modules nodig heb?

Even voor de goede orde: Ik heb geen MFU en om budgetaire redenen zal die er voorlopig ook niet komen ;-)

Peter

Hallo Allemaal,

ik ben pasgeleden begonnen met mijn eerste truck (de scania 620), en zit eraan de denken de genoemde module van conrad te gebruiken voor de richtingaanwijzer/rem- en achteruitrijverlichting.

Heb ik goed begrepen, dat als ik de module wil gebruiken voor rem-/achteruitrijverlichting én richtingaanwijzers, dat ik dan 2 van die modules nodig heb?

Even voor de goede orde: Ik heb geen MFU en om budgetaire redenen zal die er voorlopig ook niet komen ;-)

Peter

je kan zon modules van robbe kopen maar je kan ook van cheetah de modulles kopen
is goedkoper en voldoende voor verlichting te schakelen,indien je extra servo's wilt
doen werken kan je best van robbe zelf kopen,hierin zitten soms extra servo kanalen...

Hallo Yveske,

bedankt voor je antwoord. Kun je wat precieser aangeven welke module van Cheeta je bedoeld? Ik kan wat informatie over een decoder/encoder vinden en ombouw van zenders naar 2.4 Ghz (wellicht heb ik niet goed gezocht)... Als je die decoder/encoder bedoeld: Als ik het topic goed gelezen heb, gaat die op mijn 4 kanaals 2.4 ghz van Jamara niet werken...

De module van Robbe is volgens mij vrij prijzig, maar ook hier geldt weer, misschien heb ik het verkeerde product voor ogen. Qua functionaliteit volstaat de module van Conrad voor mij, en zelfs al heb ik er 2 nodig: Dan ben ik voor 30 euro + wat leds en weerstanden klaar... Enige wat ik dus graag bevestigd wil hebben is of ik er één of twee nodig heb. Ikzelf denk 2, maar voor ik er één teveel heb, wil ik dat wel even zeker weten :-)

groet,

Peter

hoi sppedierc neem aan dat het controlbord en de verlichting van wedico is . bij mij werkt het prima met multi shwits en ontvanger van robbe . heb ook eerst na elst moetenn bellen want de schemas kloppen niet helemaal van wedico .bij vragen stuur maar en pb groeten jos

Back