truckermeetings

• Topicstarter Topicstarter Boerkuh Dimi
  • Startdatum Startdatum
B

Boerkuh Dimi

Guest
hallo allemaal,

Zoals jullie al wel weten ben ik zeer geïnteresseerd in modeltrucks. Jullie organiseren vaakt truckermeetings, maar deze gaan meestal/altijd door in Nederland. Nu is mijn vraag, worden er ook wel eens meetings georganisseerd in België, en ik bedoel dan in omstreken Limburg.

Ik zou ook eens graag zo'n truckermeeting bijwonen, maar voor mij is dat altijd nog al ver, ik ben nl. van Alken (België Limburg).

groeten

ik ben bij een club in zonhoven ook limburg , wij komen elke maand 1 keer bij elkaar en dan nog beurzen erbij

ik ben bij een club in zonhoven ook limburg , wij komen elke maand 1 keer bij elkaar en dan nog beurzen erbij

ja je hebt me nog al eens enkele mailtjes gestuurd over de club in zonhoven. In de zomervakantie ga ik zeker eens overwegen om langs te komen.

Dus, ja als er iets te doen is, laat maar weten.

groeten

Bedankt hé

ja de 5 juli is er vergadering , 19 juli bocholt on wheels
hoi kan je eens wat meer info geven over de club en over bocholt
ik ben namelijk dikwijls in houthalen in het weekend we hebben daar een vakantie huisje ,is altijd leuk om op vakantie eens met de truck te gaan rijden

ik kom zeker en vast. Mogen we ook onze eigen trucks meeneme, is er ook zo'n parcours??

groeten

bij bocholt on wheels gaan we als club staan wij staan daar de ganse dag maar leggen geen parcour uit maar je kunt wel rijden op de klinkers en we staan tussen de grote trucks

Back