Trucker's bedankt voor jullie support.

Bij deze wil ik iedereen heel erg bedanken voor de support die ik via dit forum en PB'tjes van jullie heb gekregen tijdens mijn "gedwongen" afwezigheid op dit forum.

Hieruit is weer eens gebleken dat de truckers hier op het forum niet alleen maar oog hebben voor het bouwen van mooie trucks maar ook zeer begaan zijn met het welzijn van hun mede forummers.

Alle reacties, support en blijk van medeleven tijdens deze periode zijn door mij heel hoog gewaardeerd.:D

Voor alle duidelijk even een korte weergave van wat er is voorgevallen.

Begin november heb ik een scooter ongeval gehad.
Tijdens de medische onderzoeken dat direct daar op volgde, kwam aan het licht dat ik een vergevorderde long emfyseem heb.
Ik heb op dit moment nog 48% van de normale long capaciteit over.

Twee dagen na het ongeval moest ik opnieuw terug voor onderzoek omdat er tussentijds een vrij zware rugpijn was ontstaan waardoor het bijna onmogelijk was om nog te lopen.

Uit dat onderzoek bleek dat tijdens het ongeval mijn onderste 2 ruggenwervels behoorlijk waren beschadigd.

Moest dus vanaf dat moment mijn horizontale levensstijl tijdelijk verruilen tot een verticale levensstijl.

De stand van zaken op dit moment is dat ik, met tussen pose, weer naar de horizontale levensstijl aan het opbouwen ben en me alweer behoorlijk over het "dipje", dat ik opgelopen had vanwege de long emfyseem, heb weten heen te werken.

Jullie support heeft tijdens deze hele periode zeker bijgedrage met de verwerking van dat "dipje" en om me weer op de benen te zetten.

Dus hoop jullie vanaf nu weer af en toe lekker te kunnen gaan irriteren met Snowie en zijn crew. :lol: :lol:

Hoi Catweazle,

Het is fijn om te horen dat het weer de goeie kant op gaat met jouw. Ik hoop dan ook dat 2010 voor jou, voor wat betreft je gezondheid een beter jaar mag worden. Dan krijg je van zelf weer zin om je op de modelbouw te richten. Veel beterschap en we spreken elkaar wel weer op het forum.

Hoi Ruud

Welcome back man.
Ik hoop dat je nog vele jaren de verticale stand mag houden.Doe het rustig aan,22 uur per dag modelbouwen en je bent er zo weer bovenop.Hou je nog 2 uur over om op het forum te gaan.
Even serieus.Ik ben hartstikke blij dat je er weer bent.En hoop nog vele mooie dingen van je te zien.

Mvg Opa Wil

hoi ruud.

ik zou toch gaan voor de verticale levensstijl *staand*.. de hele dag liggen wordt je zo moe van :lol:.

in ieder geval beterschap met al het herstel en een weer actief modelbouwend 2010 toegewenst.

Ruud,hehe,
begon me toch wel een beetje zorgen te maken.Pfffffff,dat met je longen is geen pretje.Weet er een hoop van.Mijn vader had versleten longen,en dat gaat je niet in je koude kleren zitten.

Mag ik jou en je familie evengoed een fijn en gelukkig 2010 toewensen.Gezond is misschien niet echt op z'n plek,maar toch hoop blijven houden.
Ben blij dat je weer op het forum aanwezig bent.

Heel veel sterkte en doe rustig aan de komende tijd.
Groetjes vanuit Grootebroek van Marcel en Leonie.

hallo ruud
ook ik wens je heeeel veel sterkte in het nieuwe jaar,
het is wel een erg diep dal wat u nu doormaakt,
dus doe de sneeuwkettingen maar onder het vw bussie,
dan komt u er makkelijker doorheen,
een opeenstapeling van vanalles lijkt het wel zeg,
ben al blij u op t forum te zien,
het bouwen dat kan u altijd nog doen,
intussen maar lekker veel nieuwe ideeen opdoen,
herstel maar snel,
groeten markioo

hey ;
Ruud blij je weer tehoren maat ,
een spoedig herstel en een gelukkig modelbouw jaar 2010 vanuit Belgie gewenst.

Hallo Ruud,

Fijn om te lezen dat het weer beter met jou gaat !!

Hopelijk mag je snel en geheel herstellen van de rugblessure.

Hopelijk kunnen de longen zich nog wat herstellen, waardoor het allemaal weer wat makkleijker wordt voor jou om je "normale" levensritme weer op te pakken !!

Ik wens jou een VOORSPOEDIG , MAAR VOORAL EEN GEZOND 2010 toe.

In ieder geval rekenen wij weer op jou bouwkunsten in 2010 !!

De groeten aan Snowie !!

welkom terug ruud

nog veel beterschap gewenst
en een goed en gezond 2010 voor u en u familie
doe toch nog maar een beetje rustig aan

Man man,

Heb je het is een maandje of twee te druk met vanalles en nog wat, en heb je nauwelijks tijd om het forum op te volgen. En tijdens je eerste bezoekje na lange tijd weg te zijn geweest lees je dit.

Van harte beterschap Ruud, en zoals reeds gezegt een mooi, gezond en ongeval vrij 2010

Groetjes Jan

Back