Truckpuller motor LRP

• Topicstarter Topicstarter Grobbe Racing
  • Startdatum Startdatum
G

Grobbe Racing

Guest
Ik heb nog een splinternieuwe truck puller motor van Lrp liggen, ongebruikt, iemand belangstelling hiervoor, hiermee rijdt je niet zo hard als met de standaard motor en komt dus veel realistischer over, inclusief verzendkosten mag die voor 31,20 weg.

Eigenlijk hoorde deze bij verkoop maar ik vermoed dat de truckers daar niet zoveel kijken ivm de intresses in veelal de trucks.

Hij zit nog in de "ongebruikte "trial truck, zal hem even eruit halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
als het de 2 is heb ik wel mogelijke intresse.

Ik laat nog even wat erover horen
Ik neem nog geen beslissing

motor

hoi
tja ik mag geen advertenties buiten de te koop topic zetten das off topic werd me verteld dus dit is dus ook wel heel off topic,
en zit er geen verschil in truckpuller 1 en 2,
er zijn enkel 7,2 en 12 volt uitvoeringen,
staat ergens op een forum tenminste,
mvg markioo

Jawel,De 1 geeft meestal in combinatie met de MFU of MFC problemen zodat je geluidsmodule storing krijgt.

@Grobbe Racing,In de motor heb ik geen intresse meer.
Jammer maar helaas.

Jawel,De 1 geeft meestal in combinatie met de MFU of MFC problemen zodat je geluidsmodule storing krijgt.

@Grobbe Racing,In de motor heb ik geen intresse meer.
Jammer maar helaas.

Eej mark,

en hoe zit dat met de 2? geeft die ook storing?

tot zaterdag!

gr. rick

De 2 hoort zonder storing te kunnen rijden in combi met de MFU (verhaal van hobma)
(vertel ik je zaterdag wel,lang verhaal)

Ik had de 1 en die gaf bergen met storing

Klopt,het verhaal van vanmiddag met eigenaar herriner je je waarschijnlijk nog.
Naar Hobma en of een Tamiya motor kopen en er een vertraging achter bouwen of de 2 aanschaffen maar dan loopt volgens sommige verhalen je geluid niet meer mooi mee met je snelheid wat wel het geval zou moeten zijn bij een vertraging!

Anders leg ik het je zaterdag wel ff rustig uit.

Back