truckpulling de manne van janne

• Topicstarter Topicstarter bmw6cillinder
  • Startdatum Startdatum
B

bmw6cillinder

Guest
hallo zijn er mensen die weten of er ergens schaalmodelen te koop zijn van de scania van truckpulling team de manne van janne

hallo bmw

wat wil je ???????

iets in de schaal 1:14 / 1:16 radiografies
scania r serie 1:16 van wedico dit zijn geen dag cabine s maar high line modelen
scania r serie 1:14 tamiya ''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""'
oude type scania bestaat na mijn weten niet standaart

meschien het handigst om eerst even rondt te snuffelen hier op het forum dan even melden wat je precies wil

mvg bertus

Ik ben bang dat je dan toch zelf creatief zult moeten worden.

@bvdh, hij bedoelt deze:

2007%2029.JPG

verkerk is al enige tijd bezig met die body maja kan nog even duren voordat die op de markt komt.

hallo
heb er een model van gezien,
even google vragen of bij de duitse truck forum snuffelen,
ik heb het ergens gezien maar waar???!!!
weet ik zo niet meer,
mvg markioo

hallo
lijkt het stoomtreintje hoorn-medemblik wel,
zo een rookpluim,
en op t peron mag je geen sigaretje opsteken???!!!!
groeten markioo

manne van janne

ik heb onze oude drie serie ook wel eens ergens gezien dit bleek een zelfbouw project te zijn met een cabine van techno en de achter kant was opgebouwd met evergreen spullen dit laatste zegt mij niet zoveel

ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik wil aangezien wij sinds een jaar er een nieuwe truck bij hebben een 4 serie p dag cabine zie onze site www.demannevanjanne.nl ik weet namelijk niet of hiervan genoeg spullen te krijgen zijn

het oude schaalmodel staat op onze hyves mannevanjanne.hyves.nl

weet iemand bijvoorbeeld hoe zon airbrush wordt nagemaakt

l2EI

4 serie is volgens mij wel te krijgen. Althans, ben er niet echt in thuis, kom meer langs om te kijken naar de projecten :P maar heb wel eens wat voorbij zien komen.

Maar jullie hebben een andere cabine geplaats of niet? Is wel het meest ideale in de sport. Anders is hij weer zo loodzwaar en kan je geen gewichten verplaatsen.

Back