blackduck 19 aug 2009 #1 B&B Trucking heeft een bouwperseel gekocht en de bouw van een truckstop met tankstation is gestart. verder zoeken we nog een secateresse voor ons bedrijfspand gr bertje
B&B Trucking heeft een bouwperseel gekocht en de bouw van een truckstop met tankstation is gestart. verder zoeken we nog een secateresse voor ons bedrijfspand gr bertje
VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan 19 aug 2009 #2 blackduck zei: B&B Trucking heeft een bouwperseel gekocht en de bouw van een truckstop met tankstation is gestart. verder zoeken we nog een secateresse voor ons bedrijfspand gr bertje Klik om te vergroten... Hallo Bertje, Ik zie geen Truckstop en al helemaal geen tankstationm aar ik zie ook geen bouwkavel ??? Dus, hmmmmmmmmm, wat moeten wij met uw mededeling ???
blackduck zei: B&B Trucking heeft een bouwperseel gekocht en de bouw van een truckstop met tankstation is gestart. verder zoeken we nog een secateresse voor ons bedrijfspand gr bertje Klik om te vergroten... Hallo Bertje, Ik zie geen Truckstop en al helemaal geen tankstationm aar ik zie ook geen bouwkavel ??? Dus, hmmmmmmmmm, wat moeten wij met uw mededeling ???
M markioo Forum veteraan 19 aug 2009 #3 hallo sluikreclame voor personeelsadvertentie???!!!hahahhahaa groeten markioo
VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan 20 aug 2009 #5 blackduck zei: zie hier onze werkplaats met kantoor Klik om te vergroten... Nou, werkplaats en kantoor !!! Werkplaatsje en kantoortje Duidelijk een eenmanzaakje hoor !!!
blackduck zei: zie hier onze werkplaats met kantoor Klik om te vergroten... Nou, werkplaats en kantoor !!! Werkplaatsje en kantoortje Duidelijk een eenmanzaakje hoor !!!