True scale addon AFPD

• Topicstarter Topicstarter Aad
  • Startdatum Startdatum
Ennneh ,oja, , aan deze addon valt niks te stelen , hij is beveiligt tegen copieèren, dus gewoon eerlijk kopen..........

Ik vind het jammer dat ze deze weg ingeslagen zijn. Ik heb eigenlijk weinig interesse in nog meer modellen scenery's, full-scale etc.
Straks krijg je vliegende vogels en grazende en loeiende koeien op je scherm en clubgenoten die mee komen zoemen.

Mijn eerst sim was de NHP/CSM inmiddels een tien jaar oud. Daarin kon je de geografie van je model veranderen en zodoende vlieggedrag analyseren. Dat soort funktionaliteit zou ik veel interessanter vinden.

*kuch*we zullen zien, altijd weer mensen die het lukt om te kraken*kuch* :oops: . Hoe kom je eigenlijk aan die informatie :wink:

Het is (en blijft) wel een leuke addon, ziet er leuk uit, maar heeft niks met de modelbouw meer te maken vind ik..

@Hans Meij, Ik denk dat het een éénmalige actie was, er is trouwens al een nieuwe addon met weer pure rc vliegtuigen......Ik heb hier ook nog ergens zo'n zilverkleurige dongel liggen daar moet je een ontvangertje op aansluiten, is die het?

Tuurlijk zal die true scale addon wel gekraakt worden, maar pik nou niks van hen, want dan gillen ze moord en brand....
Die energie hadden ze beter kunnen gebruiken om zelf iets te bedenken.... :idea: :P :?

Aad zei:
@Hans Meij, Ik denk dat het een éénmalige actie was, er is trouwens al een nieuwe addon met weer pure rc vliegtuigen......Ik heb hier ook nog ergens zo'n zilverkleurige dongel liggen daar moet je een ontvangertje op aansluiten, is die het?

Tuurlijk zal die true scale addonwel gekraakt worden, maar pik nou niks van hen, want dan gillen ze moord en brand....
Die energie hadden ze beterkunnen gebruiken om zelf iets te bedenken.... :idea: :P :?

gillen moord en brand?? verklaar nader

(ik heb nog nooit wat van ze gehoord..)

Aad zei:
@Hans Meij, Ik denk dat het een éénmalige actie was, er is trouwens al een nieuwe addon met weer pure rc vliegtuigen...
Die ga ik straks zeker kopen en eigenlijk alleen voor de Beryl van Matt. Ben overigens blij dat er recentelijk 3 F3A toestellen op rcsim beschikbaar zijn gekomen.
Op de sim kan je al aardig een tweetakt1.6 een YS1.6 en een electro-setup met elkaar vergelijken. Ik blijf mij er ook steeds over verbazen hoe dicht AFPD tegen de realiteit aan zit.

Aad zei:
Ik heb hier ook nog ergens zo'n zilverkleurige dongel liggen daar moet je een ontvangertje op aansluiten, is die het?
Geen idee, die van mij is geel met paars en je sluit er de zender op aan. Was destijds revolutionair, maar de tijden zijn veranderd.
http://ourworld.compuserve.com/homepages/csm_ltd/sim.htm

@ F van Z , wat denk je zelf ?Vraag het maar aan je vader en moeder , die weten het wel....

@ Hans , ik heb die true scale dus wel , en ik moet dus zeggen, het is weer eens wat anders , ik vind het leuk om er mee te vliegen , je voelt gewoon het vlieg-gewicht van de vliegtuigen, eigenlijk reageert ieder vliegtuig heel anders dan een rc plane ...
Ja ik vind het net wel mooi zo, laten we zeggen , apart !!! :wink: :D

Back