Truggy Cup 2012

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door snellehenk, 22 feb 2012.

  1. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    De kalender voor de Truggy Cup 2012 is bekend, en ook de truggy.nl is gereed gemaakt voor het nieuwe seizoen 2012.

    Inschrijven zal in 2012 verlopen via www.truggy.nl. In een aantal gevallen zal dat verlopen via een inschrijfformulier op de website. Enkele circuits maken gebruik van MyRCM en in die gevallen zal er op de inschrijfpagina een link staan naar de MyRCM site waar je in kan schrijven.

    De kalender van de Truggy Cup 2012 is de volgende:
    25 maart 2012 - Mach1 Helmond
    22 april 2012 - MVW Purmerend
    27 mei 2012 - RC Club Zoetermeer (onder voorbehoud)
    24 juni 2012 - MBC Friesland FRYSKE V8 RIJDERS FESTIVAL
    22 juli 2012 - ORMCO Oss
    26 augustus 2012 - ORCD drente
    23 september 2012 - Rc de Fivelcrossers Appingedam
    21 oktober 2012 - Raco2000 Utrecht

    Inschrijven voor de eerstvolgende wedstrijd kan via onderstaande link:
    Truggy.nl: Inschrijven Truggy Cup 2012

    NB: Het is ook mogelijk om op www.truggy.nl in het menu aan de rechterkant op "Truggy Cup 2012" te klikken en daarna te kiezen voor "Inschrijven volgende wedstrijd".
     
  2. Hangover

    Hangover

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    406
    Locatie:
    Zeewolde
    Er kan nog steeds worden ingeschreven voor de 1e race.
    Ik heb een setje banden en een transponder te leen. Als er mensen zijn die nog nooit een race hebben gereden wil ik die ook best helpen met afstellen etc.
     
  3. Aleq

    Aleq

    Lid geworden:
    5 okt 2009
    Berichten:
    422
    Ook bij mij kan je langskomen voor afstelhulp etc. dat is totaal geen probleem, doen we graag!
     
  4. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Ook beginners die een keer een wedstrijd willen proberen zijn zeer welkom, er is binnen de truggycup een speciale students klasse voor de beginnende rijder, met een eigen finale en eigen bekers. In de students klasse rijden dit jaar niet zoveel rijders dus je maakt best een aardige kans om voor de prijzen te gaan.

    Laat je ook niet tegen houden door inschrijfgeld, bandenreglement of een transponder! Zoals je hierboven al leest zijn de rijders erg behulpzaam, mocht je niet de juiste banden of geen transponder hebben plaats dan in dit topic je vraag en je wordt zeker geholpen! Er is zelfs een keer een complete auto aangeboden om iemand aan het rijden te krijgen! ...Inschrijfgeld voor deelname is maar € 10,00 en voor dat bedrag kan je op zaterdag trainen en op zondag meedoen aan de wedstrijd, dat is dus nog goedkoper dan gastrijden!

    We zijn juist op zoek naar de beginners voor de students klasse, zodat je kunt zien hoe leuk en verslavend een wedstrijd rijden is. Met welke auto je aan de start komt maakt niet zoveel uit, HPI, Robitronic ook alle RTR auto's kunnen gewoon meedoen, (als het maar een truggy is) als je een paar wedstrijden gereden hebt leer je de merken kennen en wil je verder met wedstrijd rijden (wat bijna zeker gaat gebeuren), dan kan je altijd voor een meer wedstrijd waardige auto kiezen.
     
  5. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Ik heb me alvast ingeschreven voor de eerste wedstrijd in Helmond, eerste maal Truggycup :)
     
  6. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Jij bent wel een student, maar toch zeker geen beginner ;)
    Leuk dat je er ook bij bent, doet Ronny niet mee?
     
  7. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Jawel normaal wel hoor Mario, hij moet zich wel nog inschrijven...
    Nee beginner niet, studentje wel :D das lang geleden lol

    Ga morgen al eens oefenen in Helmond :D
     
  8. Hangover

    Hangover

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    406
    Locatie:
    Zeewolde
    Het lijkt er toch op dat de drempel om te gaan racen toch te hoog is voor de hobby rijders.
    Ik zou niet weten waar het aan zou liggen. Die €10 inschrijfgeld vind ik nou niet echt een hoog bedrag.

     
  9. Jawsma

    Jawsma

    Lid geworden:
    12 dec 2010
    Berichten:
    274
    Locatie:
    Groningen
    Misschien de afstand in KM? Misschien dat je mensen moet uitnodigen om mee te rijden?? Aangezien de benzine prijzen dermate hoog zijn op dit moment.

    Ik kan helaas niet de 25 e maart. Als ik wel zou kunnen kon ik met Jaap meerijden!
     
  10. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Is zo ne mbx6t wedstrijdwaardig dan? :cool:

    Ga idd wel meedoen hoor, moet mij gewoon nog inschrijven.
    Ben wel een beginner, dus zeker op zijn plaats bij de studenten (damn, das al jaren geleden :)).
     
  11. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Dit jaar, of in ieder geval voor de eerste wedstrijd zijn er nog niet zoveel students ingeschreven...dat gaat vast ook weer een leuke strijd worden! Enne, met die Mugens gaat wel goed komen, het merendeel van de rijders kiest nog steeds voor deze auto.
     
  12. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Blijft gewoon een degelijke auto die eigenlijk niet zo heel veel negatieve punten heeft, Ik kan er toch niet dadelijk zo vinden na een 2tal jaar ermee te rijden :)
     
  13. Hangover

    Hangover

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    406
    Locatie:
    Zeewolde
    Dan moet ik eerst een grotere auto kopen :p .
    Of diegene moet niet zoveel meenemen, anders past het er niet bij :)

     
  14. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Op de terugweg van een geslaagd dagje testen in Helmond, ze hebben beide vervelende jumpkes eruit genomen dus gaat zeker goed komen!!!
     
  15. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Jullie hebben vast wel weer wat filmpjes gemaakt? Ik zie ze dan wel verschijnen op Youtube...
    Mooi weer gehad vandaag!
     
  16. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Geen filmpjes deze keer.

    Mooie dag, reed alleen een roos/blauwe truggy die juist evensnel (traag) reed als de mijne. Hij wou geen centimeter wijken :p.

    Zeker nadat zijn vliegwiel goed vasthing, zijn clutchbel perfect :cool: geshimt was en nieuw setje banden had genomen :).

    Perfect dagje gehad, veel gereden (eco, mbx6r en mbx6t en geen schade.
    De hpi van paultje reed wel vrij goed vond ik, komt enkel een beetje topsnelheid te kort. Maar hij kan volgens mij nog wat armer bovenin.
    Wel raar gezicht, Kurtr die in het midden van het circuiT aan Paultje zijn koortje trekt.......... van zijn buggy :Fade-color.
     
  17. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Ik kreeg hem toch maar aan eh :)

    Inderdaad na de motor van de truggy onder handen te nemen ging het ineens een stuk beter :D Zei vorige week al dat er iets niet zo geweldig stond :) opgelost nu haha

    Filmpjes hebben we idd niet gemaakt :( gewoon geen tijd voor gehad! :)
     
  18. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Geen probleem, ik was benieuwd hoe de baan nu is... maar dat zien we over 2 weken vanzelf :p:p:p
     
  19. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Baan is nog hetzelfde alleen die 2 jumps zijn veel vloeiender...

    Maaaaaaar ze gingen waarschijnlijk een kleine wijziging nog aanbrengen :)
     
  20. m.velder

    m.velder

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    367
    Locatie:
    Purmerend
    Weinig deelnemers nog, jammer
     

Deel Deze Pagina