GJB
verslagschrijvers
Sinds de lente is het botenvirus weer opgelaaid en maak ik eindelijk mijn oude projecten af. Eén van deze projecten was de Kilo in schaal 1/144. Het was mijn eerste boot die redelijk werkte maar ik was nooit helemaal tevreden. Dat ben ik nog steeds niet maar ik ben op de goede weg.
Toen ik ooit begon was er nauwelijks informatie te vinden en het zou zonde zijn om mijn ervaringen niet te delen. Vooral voor beginners of bouwers met een klein budget is dit een leuk project.
Voor MFR, de XXIII ga ik ook verbeteren en volgt later
Op schaal meet de boot 511,5mm in lengte, 96mm in breedte(inclusief duikroeren) en 147mm in hoogte. DeKilo is van binnen ruim genoeg voor een 50 a 60mm wtc (water tight compartment).
Als de kinderen op bed liggen ga ik verder met foto's en het verslag
Toen ik ooit begon was er nauwelijks informatie te vinden en het zou zonde zijn om mijn ervaringen niet te delen. Vooral voor beginners of bouwers met een klein budget is dit een leuk project.
Voor MFR, de XXIII ga ik ook verbeteren en volgt later

Op schaal meet de boot 511,5mm in lengte, 96mm in breedte(inclusief duikroeren) en 147mm in hoogte. DeKilo is van binnen ruim genoeg voor een 50 a 60mm wtc (water tight compartment).

Als de kinderen op bed liggen ga ik verder met foto's en het verslag

Laatst bewerkt: