Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maakt dat wat uit dan ?
schroefjes kun je zelf toch makkelijk zat regelen
maakt dat wat uit dan ?
schroefjes kun je zelf toch makkelijk zat regelen
vraag ik dan of jullie dit voor mijn kunnen regelen ??
maar ja het maakt wel wel iets uit anders zou ik niet vragen ik heb geen zin dat ik hem heb bestelt en hem dan thuis krijg en dan zie heey er zit geen schroefjes bij en dus ik op new besstelling kan plaatsen en nog keer verzendkost kwijt ben en tijd voor paar schroefjes en heb geen zin om iets dubbel te kopen als michen er al bij zit
dus ik denk vraag even hier misschien iemand al keer zo set heeft gekocht en weet of schroefjes bij zitten
ik weet niet of er een modelbouw winkel bij je in de buurt zit maar die hebben meestal wel een assortiment schroefjes waar je een heel eind mee komt.
en anders even surfen op het net.
kun je heel veel vinden
helaas zul je voor deze maat schroeven NIET bij je lokale bouwmarkt terecht kunnen.
ps. ik weet niet of je dyslectisch(?) of zo bent maar als ik zo je reacties lees.
of ik dyslectisch ben jammer genoeg wel minder dan vroeger toen was echt erg zelf met lezen maar ik blijf toch beetje slecht schijfen ook al lees ik paar keer over of ik niet iets fout doe
jammer genoeg zit geen modelbouw winkel in oss en toemen modelbouw die zit in 25km van mijn af veder zit dacht ik geen modelbouw winkel bij mijn in buurt