TRX4962 Shocks Big Bore T-Maxx

hoi

heb vraag weet iemand of bij dezen set ook boutjes bij zitten om ze vast te zetten of zit alleen dempers bij ?? ik zit denken om dezen tekopen voor mijn Tamiya TNX 5.2R

maakt dat wat uit dan ?

schroefjes kun je zelf toch makkelijk zat regelen

vraag ik dan of jullie dit voor mijn kunnen regelen ??

maar ja het maakt wel wel iets uit anders zou ik niet vragen ik heb geen zin dat ik hem heb bestelt en hem dan thuis krijg en dan zie heey er zit geen schroefjes bij en dus ik op new besstelling kan plaatsen en nog keer verzendkost kwijt ben en tijd voor paar schroefjes en heb geen zin om iets dubbel te kopen als michen er al bij zit

dus ik denk vraag even hier misschien iemand al keer zo set heeft gekocht en weet of schroefjes bij zitten

vraag ik dan of jullie dit voor mijn kunnen regelen ??

maar ja het maakt wel wel iets uit anders zou ik niet vragen ik heb geen zin dat ik hem heb bestelt en hem dan thuis krijg en dan zie heey er zit geen schroefjes bij en dus ik op new besstelling kan plaatsen en nog keer verzendkost kwijt ben en tijd voor paar schroefjes en heb geen zin om iets dubbel te kopen als michen er al bij zit

dus ik denk vraag even hier misschien iemand al keer zo set heeft gekocht en weet of schroefjes bij zitten

Schroefjes lijkt mij inderdaad het allerminst waar je je druk om moet maken, kijk eens als je geen andere shockpost nodig hebt. Anders heb je wel de goede schroefjes maar kom je niet weg met je dikke shockers. Er zal verder niet bij zitten, geen schroefjes, geen shockposts

daar heb al naar zit kijkken bij mijn TNX 5.2R zit wat ruimte bij standaart demper en op onder arm zit veel gaatjes zo dat je demper ander manier vast kan zetten wand jammer genoeg levert tamiya geen dempers meer voor dezen RC auto

dit zijn maaten van Big Bore T-Maxx

For those that are looking for dimensions on the shocks for other applications, here they are:
* Mounting points shock extended, center to center: 3.9"
* Mounting points shock compressed, center to center: 2.7"
* Overall extended length: 4.3"
* Overall compressed length: 3.1"
* Stroke: 1.2"

maat van tamiya dempers kan niet vinden eens kijkken of ik nog schuif maat heb

Tnx 5.2r arm

heb ook even e-mail gestuurt naar PK Model Racing die dempers verkoopt of ze ook shockpost en schroefjes verkopen voor dezen demper en of ze passen op TNX 5.2r

Laatst bewerkt:
ik weet niet of er een modelbouw winkel bij je in de buurt zit maar die hebben meestal wel een assortiment schroefjes waar je een heel eind mee komt.
en anders even surfen op het net.
kun je heel veel vinden
helaas zul je voor deze maat schroeven NIET bij je lokale bouwmarkt terecht kunnen.

ps. ik weet niet of je dyslectisch(?) of zo bent maar als ik zo je reacties lees.

ik weet niet of er een modelbouw winkel bij je in de buurt zit maar die hebben meestal wel een assortiment schroefjes waar je een heel eind mee komt.
en anders even surfen op het net.
kun je heel veel vinden
helaas zul je voor deze maat schroeven NIET bij je lokale bouwmarkt terecht kunnen.

ps. ik weet niet of je dyslectisch(?) of zo bent maar als ik zo je reacties lees.

of ik dyslectisch ben jammer genoeg wel minder dan vroeger toen was echt erg zelf met lezen maar ik blijf toch beetje slecht schijfen ook al lees ik paar keer over of ik niet iets fout doe

jammer genoeg zit geen modelbouw winkel in oss en toemen modelbouw die zit in 25km van mijn af veder zit dacht ik geen modelbouw winkel bij mijn in buurt

Hoi,

Ik heb even gekeken bij m'n eigen, je hebt boutjes m3x15 nodig. vrij standaard te verkrijgen, bij debouwmarkt zijn ze m3 x 16, en die passen ook wel.

Ik heb ze onlangs gekocht alleen een iets andere maat, de trx 5862. Erbij geleverd werden 4 schroeven, voor boven, omdat de bevestiging anders was als basis traxxas, de onderste 4 schroeven werden niet geleverd, omdat je die op een traxxas hergebruikt.

Heb je dus 3 mm gaten op je tamya, dan passen in ieder geval de schroefjes, of er geoeg ruimte is voor je shocks weet ik niet.

groet's Slome

of ik dyslectisch ben jammer genoeg wel minder dan vroeger toen was echt erg zelf met lezen maar ik blijf toch beetje slecht schijfen ook al lees ik paar keer over of ik niet iets fout doe

jammer genoeg zit geen modelbouw winkel in oss en toemen modelbouw die zit in 25km van mijn af veder zit dacht ik geen modelbouw winkel bij mijn in buurt

Dan heb je niet goed gezocht, want in Oss zit RC-Parts. De webshop moet je overigens niet van uit gaan want Kevin heeft haast geen tijd om deze bij te werken. Het best kun je er even langs gaan in zijn winkel of telefonisch contact opnemen.:yes:

en bij toemen moet je gewoon wegblijven.

maar in den bosch heb je er nog 1.

ruiterman.
die zijn wel redelijk goed

Back