ts5823 geen beeld

Goeiedag! De ts5823 32ch zou op de fatshark werken.. ( 5.8ghz)

Maar ik krijg met geen ene kanaal beeld

Ik heb de tx gevoed via de pdb dus +-12v ( 3s)

De cam gevoed via naze met polulu stepup 5v na 12v nog niks.

De cam gevoed via pdb gaf ook niks

Mobius geprobeerd maar helaas zelfde resultaat!

Vergeet ik iets?doe ik iets verkeerds?

ImmersionRC 600mw besteld, mag close, geen cheapass spul meer pff,
Blijkbaar kan die tx geen hd cam beeld verzenden ofzo?!

ImmersionRC 600mw besteld, mag close, geen cheapass spul meer pff,
Blijkbaar kan die tx geen hd cam beeld verzenden ofzo?!
Dat geldt niet alleen voor de TS5823 hoor. Ook de ImmersionRC 600mw zender kan geen hd beeld versturen....:) Werkt allemaal alleen maar met analoge signalen zoals Mark ook al zegt:)

Vergeet ik iets?doe ik iets verkeerds?
Mogelijk, zeer waarschijnlijk :D
Maar zolang de magische rook er nog niet uit gekomen is, is er niets aan de hand.

Welke camera gebruik je en hoe sluit je die aan?

Mobius (=analoog) zou moeten werken, zij het soms met een zwarte rand er omheen.
Als je de goede kabel hebt schakelt hij zelf gelijk over op video out, anders de mode knop indrukken tot je beeld krijgt.
Je moet zowel de blauwe als de gele draad aansluiten vanaf de zender naar de mobius (blauw-zwart geel-geel)
Verder de zender 5V spanning geven (zwart en rood), bij 12V worden ze soms erg warm.

wellicht handig om eerst los te testen voor je alles inbouwt.

Laatst bewerkt:
De zender heb ik op 5v getest en 12v via naze en gewoon lipo
Maar zender werkt enkel tussen 7 tot 22v
Volgens de manual

De cam is 700tvl sony van de securitycam2***

Heb de originele kabel van de mobius hier voor fpv, en heb zoals je zegt verschillende modes geprobeerd ;) heb op een oude mini tijdelijk met mobius gevlogen,

T aansluiten is wel duidelijk ;) rood = voltage, Zwart= ground, geel =video

Heb tevens met en zonder polulu geprobeerd via naze met polulu (cam) en via lipo zonder polulu , de vtx ook getest via 5v en 12v

Heb zonet gevlogen met de mibi t was heerlijk! Met de immersionRC 600mw en mobius, maar werd gek van de beeld,

De andere fpv cam is hd 700tvl, dus debk dat die kapot zou zijn.. Even regeleb voor een 600tvl cam

De mini vtx is ook gewoon goed! Heb de probleem gevonden bij de cam t plugje is kapot heb de kabels er direct op gesoldeerd en werkt nu prima!!

Back