tsunami 10

• Topicstarter Topicstarter micro_martin
  • Startdatum Startdatum
M

micro_martin

Guest
Ik heb voor 42.50 euro bij verspaget in eindhoven een regelaar gekocht de tsunami 10 .
Heeft iemand er meer mee gevlogen? ik ga het voor me diy cdromset proberen :lol:
Gr. martin

Zijn al een paar mensen die niet zo tevreden zijn van tsunami10 ...
nou ik heb het uitgeprobeert op een standaartje waar ik mijn set cdrom diy van aircraft ( www.aircraft-world.com/shopexd.asp?id=2902 ) monteerde samen met 2 lipo's 720 mah 7.4v en je gelooft het niet maar mijn eerste keer dat ik een cdrom maak en aansluit + de 2 lipo"s ook eerste keer gesoldeerd en aansluit en roefffffffffff hij deed het ..
Ik moest het standaartje goed vast zetten want wow. echt top.
Ik kan helaas niks meten maar ben er mee bezich...
Ik heb toch wel geluk hoor want meestal gaat het toch niet zo snel goed hoor ik zo overal.
Ik wacht nog even op mijn knuffels van slowfly.tk en dan vliegen maar
Gr. Martin

martin
over het al gemeen zijn er niet veel mensen te spreken over de tsunamie regelaar's mede omdat er een over temp beveiliging op zit die de motor doet stopen op het moment dat de temp van de regelaar te hoog word voor al bij hoveren is dit bijzonder lastig.
maar er word gezegt dat de nieuwe tsunami regelaars beter zijn en ze heben ook een koel plaatje. ik moet mijn eigen tsunamie nog uit proberen maar daar voor moet ik eerst nog mijn shocky afbouwen

Dus als ik het goed begrijp geeft deze regelaar geen problemen meer bij hoveren wat bij vorige versies wel zo was.

Ik ben al een tijdje van plan om een borstelloos setje aan te schaffen.
Ik heb nog een 3 cellen lipopakketje liggen.(340mah)
Welke motor zouden jullie kiezen?

Typhoon 5-3D of de 6-3D Ik zal hoofdzakelijk met shocky's en dergelijke gaan vliegen

:lol:

voor een tyfoon met een shocky is de 5 3d beter dan de omdat die toch nog weer wat lichter is dan de 6 en toch gemakkelijk een shock aan kan als je hem net boven of op de 150 gram bouwt

Klopt ja mijn tsunami 10 heeft ook een plaatje zo groot als de regelaar zelf achter
Ik moet zeggen ik heb al meer uitgebrobeert , met dikker draad en minder wikkelingen en toch strak draaien hoor...
:wink: martin

Back