Tsunami (gratis tekening!)

Zou je je setup hier ook kunnen posten? Ik heb hem gezien in Zoetermeer en ik vind het een heel erg mooi gevormde kist.

@erik,

Ik heb je draadje gelezen op het andere forum.
Zoals je weet, ben ik bezig om het project van een BVM viper te starten. Maar voor mij is dit een vrij groot project, dat ik een ander project ernaast wil, wat kleiner is. (en goedkoper dan de 120mm fan versies).

Voor mij helaas, heb je de pyranha vleugel gebruikt als opbouw. Zo ver ik weet is hier geen vleugel profiel van bekend. En voor een 90mm project zoals de uriah opbouw, lijkt het mij moeilijk om de opbouw van een pyranha vleugel te gebruiken. Ik denk dat de vleugel dan te zwak wordt. Heb jij nog ervaring met goede profielen voor een snelle edf?

Verder was ik nieuwsgierig hoeveel FSA je hebt op de uriah. De inlaten lijken zeker niet te klein. Maar heb je 100% aangehouden. Of toch andere berekeningen op los gelaten.
Merk je trouwens iets, dat er voor de fan de vleugel/romp uitkomt. Of merk je hier niets van, omdat de romp en vleugels zo spits uitlopen, en er daardoor geen werveling ontstaat.

Back