tsunami30 resetten

• Topicstarter Topicstarter placebo
  • Startdatum Startdatum
P

placebo

Guest
Hallo,

Bij de afstelling van mijn regelaar is weer alles fout gegaan :cry: .
Hij ligt op dit moment bij quartel, de medewerker kijkt erna. Zo op het eerste moment kreeg hij de afstelling ook niet voor mekaar.
Het probleem: als je wilt beginnen met de setup in te stellen, moet hij volgas staan en als je je desbetreffende piepje hoort, moet je het gas in de laagste stand zetten, alleen dat piepje komt niet. Ik heb in het begin zo lopen kl*ten dat de regelaar "denkt" dat als mijn gas beneden staat, dit correspondeert met volgas. Oftewel de neutraalstand is volgas i.p.v geen gas. (op de zender gas reversen werkt niet)
Dus is er een manier om deze regelaar te resetten?
Ik hoop dat ik dadelijk met nuttige info terug naar quartel kan gaan.

Alvast bedankt,

Patrick

welke zender en wat doet de trim, staat die ook goed?

Ik ben nu net terug van quartel, in die tijd dat ik weg was, heeft hij de setup van de regelaar wel goed gekregen. Alleen het probleem nu is dat de motor niet wil draaien. Ik heb waarschijnlijk te lange boutjes gebruikt die zo dus tegen het anker aankwamen, er zijn echter geen beschadigingen te vinden. Dus of de motor daardoor niet wil draaien is nog maar de vraag.
Het vreemde is dat de motor bij mij thuis wel heeft gedraait met die stand van de boutjes.
Morgen gaan we kijken of de regelaar het wel met een andere motor doet.
Sinds ik ben overgegaan op elektro heb ik alleen nog maar problemen gehad :| :(

groetjes,

Patrick

Owja, ik heb een skysport 4. Ik denk dat het niet aan de zender ligt omdat hij wel gedraait heeft.

Alle problemen zijn uit de wereld :D !
De regelaar deed het niet, er zit nu een andere regelaar op en alles werkt.

groetjes,

Patrick

Back