TT-01 12 uurs Endurance op MACH Haarlem 11 December a.s. "teams gevraagt"

Beste rijders,

Met nog maar iets meer dan 1 week te gaan tot de eerste endurance race van het nieuwe indoorseizoen hebben we op dit moment nog maar 2 inschrijving. Om het evenement door te laten gaan hebben we minimaal 6 startende teams nodig. Dus rijders schrijf je snel in om dit leuke evenement door te laten gaan. De inschrijving sluit volgende week vrijdag 10 december.

Schrijf je snel in op www.machheemstede.nl

Groeten en tot snel.

Niels

Jammer dat ik dit zo laat lees. Anders was het misschien wel gelukt om mee te doen. Voor deze keer dus helaas niet :(.

Ik moet helaas werken; de 6 uur met de TT01s was erg leuk vorig jaar, dit jaar is het reglement zelfs nog ruimer met meer opties en veren vrij!!!

Helaas een maand te vroeg voor mij, januari heb ik altijd meer tijde dan in december:-(

groet,

Eric

Helaas te laat bekend. Was anders wel optie geweest, nu helaas niet.

Van de MACH-site:

"woensdag 08 december 2010 09:45
Beste rijders,

Wegens tegenvallende belangstelling gaat de 12 uurs race van zaterdag 11 december niet door. Tot op heden zijn er slechts 2 inschrijvingen. Wij vinden het jammer maar het is niet anders. Wij hopen dat de 12 uurs race met de Swift op meer aanmeldingen kan rekenen. Deze staat al op de kalender voor 12 maart 2011.

De eerst volgende Mach Indoor wedstrijd staat voor zondag 19 december op de planning. Op dit moment hebben wij hiervoor 23 inschrijvingen. We gaan natuurlijk weer voor minimaal 60 inschrijvingen net als de vorige keer. Schrijf je dus snel in!!
"

Misschien dat er in Januari nog een plekje is op MACH indoor?? 6 uur is misschien ook goed voor veel teams??

groet,

Eric

Van de MACH-site:

"woensdag 08 december 2010 09:45
Beste rijders,

Wegens tegenvallende belangstelling gaat de 12 uurs race van zaterdag 11 december niet door. Tot op heden zijn er slechts 2 inschrijvingen. Wij vinden het jammer maar het is niet anders. Wij hopen dat de 12 uurs race met de Swift op meer aanmeldingen kan rekenen. Deze staat al op de kalender voor 12 maart 2011.

De eerst volgende Mach Indoor wedstrijd staat voor zondag 19 december op de planning. Op dit moment hebben wij hiervoor 23 inschrijvingen. We gaan natuurlijk weer voor minimaal 60 inschrijvingen net als de vorige keer. Schrijf je dus snel in!!
"

Misschien dat er in Januari nog een plekje is op MACH indoor?? 6 uur is misschien ook goed voor veel teams??

groet,

Eric
Eens;)

Back