Na me ta05 te hebben verkocht bleef ik met me tt01D in de maag zitten, die eigenlijk gewoon te weinig op gaat brengen in de handel.
Dus ja wat dan, me meisje kwam der mee dat zij der mee wou gaan rijden (lekker stock motortje) naar ja ik rij alleen nog maar off road dus dat ging hem ook niet worden of we moesten van de tt01 ook maar een offroad maken!
ik aan het googlen gegaan! en ja het is mogelijk!
plannen:
tt-01 chassis verhogen
evo 10 kap opknappen
rallyblokbanden
beginnen met stock motor (voor later heb een 17t liggen)
diff locken achter (done)
antie ackemann mod / meer stuuruitslag (done)
alu aandrijfas (done)
Het Chassis
beetje dremelen
dan ken de armen in 1x dit ;-)
Voor de stuur stangen (komen nu lager uit) stuk uit gedremelt
Het Chassis klaar
draag armen links orgineel rechts custom made ivm met aan lopen op de diepste stand/ blijven haken
Langere veren (schokbreker volledig uit was lag me veer los)volgens mij stock cc01 veren
door de schokdempers achter verder na binnen komen (om meer veer weg te krijgen) was kleine aanpassing in het chassis nodig
Met me driftwieltjes der onder toch wel 2.5cm bodemvrijheid
hierkan je het nut van me draag armen voor zien
oude bash kap beetje op geknap(was beetje erg veel gescheurd) blijf gaaf zo plat op de pens
meer op rally stand ongeveer
Dus ja wat dan, me meisje kwam der mee dat zij der mee wou gaan rijden (lekker stock motortje) naar ja ik rij alleen nog maar off road dus dat ging hem ook niet worden of we moesten van de tt01 ook maar een offroad maken!
ik aan het googlen gegaan! en ja het is mogelijk!
plannen:
tt-01 chassis verhogen
evo 10 kap opknappen
rallyblokbanden
beginnen met stock motor (voor later heb een 17t liggen)
diff locken achter (done)
antie ackemann mod / meer stuuruitslag (done)
alu aandrijfas (done)
Het Chassis

beetje dremelen

dan ken de armen in 1x dit ;-)

Voor de stuur stangen (komen nu lager uit) stuk uit gedremelt

Het Chassis klaar

draag armen links orgineel rechts custom made ivm met aan lopen op de diepste stand/ blijven haken

Langere veren (schokbreker volledig uit was lag me veer los)volgens mij stock cc01 veren

door de schokdempers achter verder na binnen komen (om meer veer weg te krijgen) was kleine aanpassing in het chassis nodig

Met me driftwieltjes der onder toch wel 2.5cm bodemvrijheid

hierkan je het nut van me draag armen voor zien

oude bash kap beetje op geknap(was beetje erg veel gescheurd) blijf gaaf zo plat op de pens

meer op rally stand ongeveer