TT-01 > Rally of uiteindelijk toch nog een DF-03RA (beginner)?

• Topicstarter Topicstarter carbonfibre12
  • Startdatum Startdatum
C

carbonfibre12

Guest
Hallo iedereen,

misschien heb je wel mijn TT-01E Rally Ombouw topic gelezen. Ik heb heel lang plannen gemaakt en info opgezocht om mijn eerste modelbouwauto (een TT-01) te kopen voor zowel onroad als rally gebruik. Nu heb ik echter op eens geweldige op=op aanbieding gevonden voor een prachtige Tamiya DF-03RA. Moet ik nu toch en TT-01ES XB en ombouwen tot rally of moet ik deze geweldige kans met beide armen vastgrijpen? Is het DF-03RA chassis fundamenteel beter dan een TT-01E(S) of andersom? Is een TT-01E(S)(XB) geschikter voor een beginner (die rally wil rijden) of kan ik ook gewoon als eerste auto een DF-03RA kopen?

Omdat ik eerst een XB RTR zou kopen, moet ik nu ook opeens (snel, op=op :() gaan beslissen welke servo & zender ik moet kopen (accu + lader heb ik al). Welke servo & zender raden jullie aan.
Zelf dacht ik aan deze:
Conrad Modelcraft GT2 2,4 GHz afstandsbediening en deze servo: Modelcraft Premium Line RC car servo - Conrad. Zou dit goed genoeg zijn voor een beginner (met een DF-03RA)? Is de servo compatible met de zender en zijn de zender & de servo compatible met een DF-03RA (en makkelijk in te bouwen voor een beginner). En is er voor dit geld (bij Conrad) iets beters (geschikters) te krijgen?

Alvast bedankt

EDIT: DF-03RA besteld. Kon de verleiding niet weerstaan. Het is weliswaar een bouwpakket. Dus zal ik hem zelf moeten bouwen, maar Tamiya word geroemd om zijn gebruiksaanwijzingen, dus zo moeilijk kan het toch niet zijn? En de zender & servo daar kom ik vast wel uit. Bij de servo van Modelcraft bij Conrad, stond al een review van iemand die hem met zijn DF-03RA gebruikt. Dus dat zit wel goed. Nu moet ik alleen nog weten of de servo en zender met elkaar compatible zijn. En of er voor het geld niks beters te krijgen is.

Laatst bewerkt door een moderator:
omg!!!!!!:confused::confused::confused::confused:

speciaal daarvoor weer een topic openen. vraag dat toch eens in het tt-topic. of in je vorig topic.

Sorry :oops: , misschien had ik het inderdaad beter in een bestaand topic kunnen posten. Maar om het nou in het TT-01 topic te posten... Het gaat tenslotte ook vooral over de DF-03RA. En ik wou graag een duidelijk topic titel, zodat mensen begrijpen waar het nou uiteindelijk over gaat... Dat helpt toch ook mee aan om het forum netjes en overzichtelijk te houden... Of ligt dat nou aan mij? :confused:

Back