tt-01 VS e10 [drift]

• Topicstarter Topicstarter jaccotjuhhh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jaccotjuhhh

Guest
hallo.
ik was van plan een volgende auto erbij te halen om mee te driften.
ik ben pas een beginner dus ik koos voor een gemakklijke auto.
nu kom ik aanzetten met 2 auto's en weet ik niet welke beter is.
zouden jullie mij wat voordelen/nadelen kunnen geven over deze auto's?

gr. jaccotjuhhh
PS : ik hoef geen tips voor hop-ups e.d.

een tt-01 is eigenlijke bekender dus meer spares en hop ups dus als het aan mijn zou liggen een tt-01 voor de tt-01 MOET je echt lagers kopen

idd een tamiya tt01 of een ta05 is beter dan een e10 omdat de onderdelen makkelijker te verkrijgen zijn en ze zijn sterker, een ta05 is denk ik de beste keuze maar een tt01 is ook zeer leuk om mee te driften, heb er zelf ook een;)

idd een tamiya tt01 of een ta05 is beter dan een e10 omdat de onderdelen makkelijker te verkrijgen zijn en ze zijn sterker, een ta05 is denk ik de beste keuze maar een tt01 is ook zeer leuk om mee te driften, heb er zelf ook een;)
ik keek voor een tt-01 omdat dat uit mijn selectie de beste was lijkt me een goeie maar ik d8 ik kijk ook ff voor de andere:
-de tt-01D : heb ik al en ik vind ZELF dat er beter mee geraced kan worden (i.v.m. snel opstrekken/kracht)
-de ta-05 : veeel te duur :nooo:
dus de uitkomst is een tt-01.
bedankt voor jullie hulp dit topic mag gesloten worden ;)

Je hebt al een TT-01 in drift uitvoering maar bent op zoek naar een auto om mee te driften??? :confused:
nee dat is wat ik nu wil gaan halen drm heb ik ook nog geen fotos
ma k d8 als ik nou en showtje maak vergeet ik ook niet wat ik wou halen ;)

mij werd de e10 afgeraden en beter een tt01 of ta 05 te nemen.

Heb zelf de E10-X en deze bevalt mij uitstekend. Kan tevens zware(3.5T) brushless setups aan (zonder eerst de boel te hoeven upgraden wat bij de TT01 het geval is) en onderdelen zijn makkelijk te verkrijgen. Deze werd mij aangeraden boven de TT01, en ben blij dat ik hem gekozen heb. Driften kan er ook prima mee als je er driftbandjes onder zet... Dus mijn mening is eerst een TA05, dan E10-X gevolgd door een TT01.

jaa maar daar heb ik nog geen showroom van gemaakt :rolling:

Ik zou voor de E10 gaan,die is om te bouwen van drift naar touring(als je wilt veranderen net zoals bij de tt-01d)en HPI vind ik een heel goed merk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back