Tt innovator md530

Beslist geen gangbare heli.
Zal best goed vliegen maar zou m'n centen er niet aan wagen of insteken.
Ook nog eens met een Flybar en voor die centen koop je tegenwoordig ook een heli die Flybarless is en dan feitelijk veel beter en strakker vliegt in combinatie met een betere Gyro.
Mag ik vragen hoe jij zo bij dit model komt? Want het model loopt al een tijdje mee.
Wil jij er eentje aanschaffen?
Vr Gr D

Beslist geen gangbare heli.
Zal best goed vliegen maar zou m'n centen er niet aan wagen of insteken.
Ook nog eens met een Flybar en voor die centen koop je tegenwoordig ook een heli die Flybarless is en dan feitelijk veel beter en strakker vliegt in combinatie met een betere Gyro.
Mag ik vragen hoe jij zo bij dit model komt? Want het model loopt al een tijdje mee.
Wil jij er eentje aanschaffen?
Vr Gr D

beste Dylan

ik heb er al 2 besteld en reeds aangekocht, levering is normaal voorzien begin februari 2013
idd het model loopt al een tijdeje mee, maar is in prijs sterk gedaald !

waarom ik dit model heb gekozen : door een paar filmpjes op yt te hebben gezien van deze md530 was ik verkocht geraakt, en qua vormgeving, tja das gewoon een Hughes 500 maar toch mooi "das dan mijn persoonlijke mening"

bedankt voor uw reactie

beste Student

dit heb ik reeds voordien allemaal al gedaan,
ik wou gewoonweg even informeren of er iemand in bezit is hier op het forum van deze heli, en wat zijn/haar ervaring daar mee is

bedankt voor uw reactie

Hoi hoi.
Bedankt voor je uitleg en ik begrijp het.
Verstandig dat jij op voorhand informatie hebt opgezocht over je heli.
Ik hoop voor je dat er nog andere Forumleden ook met de heli vliegen waarmee jij vliegt maar ze zullen schaars zijn vrees ik.
Geniet er in elk geval van, want zo te zien van de You Tube filmpjes vliegt het toestel best wel goed.
Vr Gr D

Ik heb er maar een besteld bij Conrad, de prijs was weer gezakt van € 255,= naar € 209,= ik denk er wel plezier aan te kunnen beleven, zeker voor deze redelijke prijs:D

Jan

Back