tt ts4n tour ombouwen naar drift.

De driftbanden van de HPI RS4 D-spec aanschaffen en de diffs blokkeren of heel strak zetten.
 
diffs blokkeren is persoons gebonden, achterdiff blokkeren is wel een aanrader.
Je voor diff is een eigen keus
 
dus gewoon drift banden en dan wat testen met geblokte/ strakke diffs, en verder geen aanpassingen nodig? Ik zou graag ook de uitlaat langs achteren laten lopen zoals bij de drift auto's van hpi, weet er iemand of dit mogelijk is?

@roelof; 'de driftbanden van de hpi rs4 d-spec', maakt het uit precies welke driftbanden?

Mvg, sander.
 
Laatst bewerkt:
ja dat maakt zeker uit, je hebt volgens mij de "SUPER DRIFT TIRE 26mm RADIAL" nodig.
deze bieden genoeg grip voor de nitro motor om te koelen, maar glijden lekker voor het driften ;)
 
Zijn er meerdere dan? Ja dus.....
HPI Nitro 3 Drift Standard Parts | HPI Europe

Kies wat, ik zou het niet weten wat beter is maar omdat je zoveel vermogen hebt moet je geen plastic banden hebben zoals ze bij de electro voornamelijk ringen van PE gebruiken. Je moet een harde rubbersoort hebben waarmee je toch iets meer grip hebt waarmee driften op hogere snelheden makkelijker is.

En hou ook de motor iets aan de rijke kant.....
 
Back
Top