tt01 drift motor & esc?

• Topicstarter Topicstarter jaccotjuhhh
  • Startdatum Startdatum
J

jaccotjuhhh

Guest
hallo.
wat is de beste drift brushless set om te driften?
ik heb een maximum budget van 120-130 euro.
ik zou het fijn vinden als het in rcmart of pkracing te koop is.
als er meer informatie nodig is vraag je het maar.

mvg. jacco

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij rcmart hebben ze volgens mij van die yeah-racing setjes, die zijn als het goed is het zelfde als die van ezrun. Die zullen vast wel voldoen.

Je kan ook gewoon op ebay kijken naar een ezrunsetje. Gewoon een verkoper zoeken die rond 99% goede feedback heeft, dan komt het bijna altijd wel goed. Levertijd valt meestal ook wel mee ;).

ik heb het gevonden op ebay een 12 turns drift setje.
bedankt voor jullie hulp hier kan een slotje op

[mod]Wat wil je nou? Wil je nou 100km/u rijden of driften... Het lijkt me een goed idee dat je eerst gewoon eens gaat kijken wat er allemaal leeft in de wereld die RC auto's heet en dan gaat beslissen wat je wil... En in de tussen tijd niet voor elk wissewasje een nieuw topic aan gaat maken... Dat is zonde denk ik...[/mod]

[mod]Wat wil je nou? Wil je nou 100km/u rijden of driften... Het lijkt me een goed idee dat je eerst gewoon eens gaat kijken wat er allemaal leeft in de wereld die RC auto's heet en dan gaat beslissen wat je wil... En in de tussen tijd niet voor elk wissewasje een nieuw topic aan gaat maken... Dat is zonde denk ik...[/mod]

ik heb vorige week een tt01 extra, omdat ik er eentje ging gebruiken voor driften en de andere voor racen. ;) en ik vind het niet zo zeer zonde want ik doe races (bij de raco2000 utrecht).

Kan de tt-01 wel een brushless motor aan>?
Want ik wil toch ook wel een drifter bouwen begint toch wel weer te kriebelen:P
Mvg Mathijs (sorry voor de late reactie

Ja, ik heb ook brushless in mijn TT-01 maar dan 15T, ik heb wel problemen met tandwielen die te snel slijten dus je moet niet te snel optrekken :(, maar met driften is dat geen probleem...

De mijne gaat nu ongeveer tussen de 40 en de 45 (denk ik) maar de gearing is veel te licht. De motor en regelaar worden niet warm. Ik denk dat ik de 50 wel zou moeten halen.

ooh oke is dat een lekkere snelheid om m omtegooien in de bochte?

Op volle snelheid gooi ik hem niet om in bochten, ik heb ruim voldoende koppel en snelheid om gave drifts te maken :D. Vooral op laminaat en marmoleum drift het erg lekker.

Als je wilt driften raad ik je een brushless aan. Dan heb je veel meer koppel.

Back