tt01 tunen

• Topicstarter Topicstarter joris84
  • Startdatum Startdatum
J

joris84

Guest
hallo,

ik wil mijn tt01 gaan tunen. sneller mooier.
wat zijn aan te raden onderdelen?
edit: ik heb al metalen lagers

MVG joris

Aluminium aandrijfas, meenemers en stuurinrichting, andere regelaar en motor. (Brushless?: bijv. de Ezrun)
Andere zender? bijv. de Acoms Technisport Hayabusa 2.4Ghz.

ik ben even aan het zoeken gegaan:

TCTT12704
[delete] One Way Clutch Centre Drive Shaft

TCTT12705
[delete] Universal Drive Shaft for TT-01 2x

TAM53670
[delete] TT-01 Aluminium Racing Steering Set

COR50051
[delete] BRUSHLESS CAR SET CORALLY 15 DELTA

TC12703
[delete] Alloy wheel hub with clamp (2)

dat is best weinig of niet? :P
té weinig of niet?
en moet ik dan ook nog andere tandwielen monteren of niet?

dat is best weinig of niet? :P
té weinig of niet?
en moet ik dan ook nog andere tandwielen monteren of niet?

Haha....9 turns BL is sneller dan een 19T brushed; ik ken genoeg mensen die dit nog niet onder controle kunnen houden en zeker voor op straat is het hard zat!! Stoepranden geven namelijk niet mee...LOL

groet,

Eric

dus ja kan ik wel kopen maar dan moet ik eerst maar rustig aan rijden? en misschien nog een betere accu iemand een idee?

Ik heb dat setje dus ook (9t motortje + regelaar) en dat gaat echt snel genoeg. Misschien zelfs wel een beetje te snel. Ik weet niet waar je rijdt (op een open plein of op straat)? maar ik race op een open plein en kan hem soms niet echt onder controle houden. Je kan dan wel dingen instellen op je regelaar zodat hij minder snel optrekt enzo.

En ik heb nu 2 LRP 4600 mAh accu's. Die gaan ook wel een tijdje mee. Ongeveer een kwartier met aardig doorrijden (ligt er natuurlijk ook aan of je hem gekogelagerd hebt). Ik kan je die accu's wel aanraden.

Ik hoop dat dit een beetje goede informatie is en je er wat aan hebt.

Mvg, Niels

Ik heb dat setje dus ook (9t motortje + regelaar) en dat gaat echt snel genoeg. Misschien zelfs wel een beetje te snel. Ik weet niet waar je rijdt (op een open plein of op straat)? maar ik race op een open plein en kan hem soms niet echt onder controle houden. Je kan dan wel dingen instellen op je regelaar zodat hij minder snel optrekt enzo.

En ik heb nu 2 LRP 4600 mAh accu's. Die gaan ook wel een tijdje mee. Ongeveer een kwartier met aardig doorrijden (ligt er natuurlijk ook aan of je hem gekogelagerd hebt). Ik kan je die accu's wel aanraden.

Ik hoop dat dit een beetje goede informatie is en je er wat aan hebt.

Mvg, Niels
ja daar schiet ik wel wat mee op.
even nog een vraagje ik ben net bij mijn buurman geweest die doet ook aan rc vliegen/rijden/varen en die had nog een robbe terra ontvanger met 3km ontvangst bereik. is het misschien handig om deze aan te schaffen?
en als ik die motor en regelaar heb. heb ik dan nog een must nodig;tandwieln of iets dergelijks?

die had nog een robbe terra ontvanger met 3km ontvangst bereik. is het misschien handig om deze aan te schaffen?

Jij hebt hele goede ogen?? 3 kilometer is leuk in de lucht, maar als je auto 200 meter weg is zie jij al niet meer wat hij doet....zoals hierboven ook al beschreven....meer is niet altijd beter;-)

groet,

Eric

oke dan maar hopen dat die storing overgaat als ik een nieuwe zender koop. nou vanavond is de motor besteld.

Back