tto1>ta05?

• Topicstarter Topicstarter joris84
  • Startdatum Startdatum
J

joris84

Guest
ik heb een tt01 met brusless erzun motortje. ik wil hem verder opvoeren maar ik heb gehoord dat ik beter een ta05 kan kopen en die verder opvoeren. is dit zo? en zo ja: ik zit op het moment een beetje krap aan geld dus kan ik beter een bouwpakket kopen of een kant en klaar en die een beetje aanpassen?

GZ joris

Beste Joris,

Ik heb zin in chinees, kan ik dan beter naar de chinees gaan en veel betalen of naar de supermarkt en wat ingredienten gebruiken die ik al in huis heb en het zelf maken?
Lijkt mij een duidelijk antwoord.........

Bolle

ps mocht het kwartje niet vallen; Je hebt al een brusless motor, esc, zender/ontvanger en een bouwpakket kopen en de al aanwezige zaken inbouwen lijkt mij dus de goedkoopste optie!
Ik weet niet wat je met opvoeren bedoelde maar sneller rijden is in jouw geval een nieuwe motor en wellicht esc kopen. Dat gaat je dus sowiezo wat geld kosten. En in een TA05 rtr zit geen snellere motor dat je nu waarschijnlijk al hebt.
Als het om afstellen gaat kun je idd beter een TA05 kopen.

Inderdaad... ik heb geen ervaringen met andere auto's dan de TT-01, maar common sense zegt mij dat de volgende opties de beste keuzen zijn voor je:

1. Koop een TA-05 en zet je elektronica daarin. Ga ermee rijden en zie dan maar verder wat je zou willen tunen (of denk na over een ander chassis, maar net wat je interessant vindt, maar een TA lijkt mij persoonlijk ook wel leuk)

2. Optimaliseer je TT op gebied van weggedrag, afhankelijk van hoe veel je daar al aan gedaan hebt (meer informatie over je andere hop-ups zou ons helpen je vraag te beantwoorden). Brushless schijnt sowieso al overkill te zijn voor een TT-01.

3. Stop je schaarse geld in nuttiger zaken: de inrichting van je huis/kamer, leuke muziek(-apparatuur), handig gereedschap of het afbetalen van leningen ofzo :p Geniet van je TT zoals hij is. Hij gaat toch al lekker hard? :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
..en als je je TT01 verkoopt heb je weer wat centjes om je TA05 te verbeteren. Trouwens, staar je niet blind op Tamiya he, Kyosho en HPI maken ook snelle betaalbare circuitwagens.

en ik heb een Ta-05 te koop;), deze evt. met een EZ setje brushless in combie met een lipo gegarandeerd 23 min vol knal plezier....;)

Back