Tuigageplan ven "De Sperwer"

• Topicstarter Topicstarter marceltepas
  • Startdatum Startdatum
M

marceltepas

Guest
Hallo'

Z'n 25 jaar ben ik in het bezit van het modelschip de "Sperwer". Altijd een blikvanger geweest in de huiskamer. Sinds een aantal jaren ligt hij een beetje vervallen in een verhuisdoos (3 verhuizingen gaan ook voor een modelboot niet in de koude kleren zitten). Nu wil ik hem gaan restaureren, met name de mast (gebroken) en de tuigage. De zeilen komen er ook nieuw op. Hiervoor ben ik op zoek naar het tuigegeplan. Wie kan mij daaraan helpen (kosten worden vergoed).

Dank, Marcel

Hallo'

Z'n 25 jaar ben ik in het bezit van het modelschip de "Sperwer". Altijd een blikvanger geweest in de huiskamer. Sinds een aantal jaren ligt hij een beetje vervallen in een verhuisdoos (3 verhuizingen gaan ook voor een modelboot niet in de koude kleren zitten). Nu wil ik hem gaan restaureren, met name de mast (gebroken) en de tuigage. De zeilen komen er ook nieuw op. Hiervoor ben ik op zoek naar het tuigegeplan. Wie kan mij daaraan helpen (kosten worden vergoed).

Dank, Marcel

Marcel,

ik heb (ook al meer dan 25 jaar) een mast van de Sperwer in mijn rommeldoos liggen. De romp ging ooit in vlammen op en meer onderdelen heb ik blijkbaar niet meer. Maar heel erg goed heb ik niet gezocht. Het zou kunnen dat ik ook het katoen nog ergens heb liggen.

Als het je helpt, mag je de mast hebben van mij + alles wat ik nog van de boeier vindt in de nabije toekomst.

Laat maar horen

Thomas

Hallo Thomas

Dank voor de reactie. Ik denk dat ik al aardig geholpen zal zijn met de mast en evt. andere scheeps onderdelen die je misschien nog hebt.
Je kan mij bereiken via email: mtepas@scarlet.nl of even een belletje voor verdere afspraken: 06-22316604

Ik hoor wel van je voor verdere stappen.

Dank, Marcel

Back