Tunen 4wd buggy plasma edge

maar als ik kijk zit er direct achter het wiel een zwart plastic zeshoekig ding?:confused:

Als hij ook daar gekocht is, is hij misschien wel gekogellagerd maar beter is zelf controleren. Het zwarte zeshoekje is in ieder geval niet de lager maar de meenemer van het wiel. De plastic lagers zijn meestal witte rondjes.

welke schokdempers zouden jullie mij aanbevelen? (niet te duur):o

Die van Yeah racing zijn het goedkoopste, maar of ze ook echt goed zijn weet ik niet. Wil je originel Tamiya dan ben je op internet zo'n 50 dollar kwijt en in NL in een modelbouwzaak soms wel 70 euro. Ik ga denk ik gewoon voor de Yeah racing dat moet al een verbetering zijn ten op zichte van de standaard plastic dempers. Bovendien staat het ook nog een beetje in verhouding tot de prijs van de auto zelf.

oja kheb eindelijk uitgevonden hoe je quotes doet!

Goed bezig op internet ... d'r zijn er hier van jouw leeftijd die het slechter doen .... onbegrijpelijke of brutale posts enzo ....

XB Neo Falcon 2WD Buggy DT-02 : De Hobbysite.nl Tamiya Zvezda Dragon SCX Corel Wilesco modelbouw

de dT-02 is (volgens deze site) voledig gekogellagerd (mijn broertje heeft een XB)

Op Duitse Tamiya-site staat ook dat ie volledig gekogellagerd is, als je broertje tenminste de XB heeft dus niet zelf gebouwd.

TAMIYA :: Produkte :: RC-Modellautos :: Fahrfertig Elektro :: Produkt Details

* komplette Kugellagerung reduziert Reibungsverluste

Dus ik denk dat je er vanuit kan gaan dat die kogellagers er wel inzitten ... dat scheelt weer een zakje ...

Overigens is bij de Conrad bestellen niet heel veel duurder dan bij RCmart,want daar rekenen ze $ 8,90 voor de verzending. En als je bij Conrad boven de 25 euro uitkomt dan is verzending gratis als je met IDeal betaalt.

Overigens is bij de Conrad bestellen niet heel veel duurder dan bij RCmart,want daar rekenen ze $ 8,90 voor de verzending. En als je bij Conrad boven de 25 euro uitkomt dan is verzending gratis als je met IDeal betaalt.

RCmart? bedoel je digitaalmodeltreinen.nl? daar zijn de verzendkosten 7,50 voor: 2 motoren (een voor mijn broertje) en de truck trailer kogellager set. 3,75 is nog wel overheen te komen:D (Die kosten delen we dus) bij conrad hebben ze trouwens alleen de tz.

Die van Yeah racing zijn het goedkoopste, maar of ze ook echt goed zijn weet ik niet. Wil je originel Tamiya dan ben je op internet zo'n 50 dollar kwijt en in NL in een modelbouwzaak soms wel 70 euro. Ik ga denk ik gewoon voor de Yeah racing dat moet al een verbetering zijn ten op zichte van de standaard plastic dempers. Bovendien staat het ook nog een beetje in verhouding tot de prijs van de auto zelf.

heb al wat gekeken.. ziet er goed uit alleen hoeveel mm moet ik hebben? kan het nergens vinden..

PS ben nu er nu uit welke superstock: de rz want die is 10 euro goedkoper!:D

Laatst bewerkt:
De koolborstel motor houd er vanzelf mee op of gaat stotteren als de koolborstels op zijn. Vervangen is niet al te duur maar je moet ze wel in huis hebben...

Yeah racing is niet zo denderend wat ik zo lees erover, heb zelf voor de schokdempers van 3Racing gekozen bij RCMart en die zijn best goed, zijn traploos verstelbaar en van alu. Kosten ongeveer €25,- thuisbezorgd. Er staat dat ze voor de DF-03 zijn maar ze passen perfect op de DF-02. Nr "DF03-01/V2/LB". Je kunt ook kijken bij PK Racing, die hebben ook een mooi setje.(zit op mijn andere DF-02) Deze zijn wel niet traploos instelbaar maar de passing van zuiger in het huis is wel veel beter en dus is de schokbreker stabieler. Een setje kost daar €29,95 + verzend. Nr TCR800801.

2 super stock RZ
TAMIYA 53697 Super Stock Motor RZ 23 Turns | Brushed | Digitaalmodeltrein.nl

1 truck trailer kogellagerset (de maten gecontroleerd met tamiya catalogus en internet (nummmer)
Tamiya 904030 Truck Trailer Kogellagerset | Tamiya Kogellager set | Digitaalmodeltrein.nl

die van mijn broertje (dt02) gecontroleerd en was al volledig gekogellagerd)

Had je niet meteen ook een setje koolborstels moeten meebestellen.

als ie klaar is zal ik mijn ervaringen posten

Ik ben heel benieuwd, hoe het houdt op die regelaar en of je niet uiteindelijk duurder uit bent dan een brushless setje uit Hong Kong omdat je steeds nieuwe koolborstels moet kopen ... ooh ja en of ie er natuurlijk een beetje sneller van wordt ...

hallo,

ik heb nog een vraag:

wat vinden jullie hiervan en is het mogelijk (met mijn accu (team orion rocketpack 5100 mah)+regelaar enz.?

De Heilige Koe Deventer

dit zou een goede oplossing zijn voor het hete-regelaar-probleem vroeg me alleen af hoe het zit met de stroom...

de stroom kun je pakken van een vrije aansluiting op je ontvanger of op sommige regelaars zit er ook een speciale aansluiting voor een fan

De bestelling is gisteren binnen gekomen!

Gisteren gelijk motor bij mij en daan erin gezet en gaan rijden: super motor, gaat echt een stuk snellertopsnelheid,aceleratie,koppel is ook veel beter. Kortom hij rijd als een speer!:worship::D

oja even over de regelaar: gaat prima na het rijden is ie wel heet maar hij vliegt niet in de temperatuurbeveiliging. fan is niet nodig vandaag nog ff de kogellagers erin zetten, heb ik gisteren nog niet gedaan anders werd het donker en kon ik nooog niet rijden:(

Back