Turbigu sct 2wd Kit upgradee version

Ik denk dat je krijgt waarvoor je betaald.
Niet zo heel veel dus, de banden zullen te hard zijn, de body zal vrij dun zijn, en als je gaat racen, lijkt het COG mij wat te hoog.
Misschien een tweedehands Durango oid op de kop zien te tikken?

Lijkt een leuke kit.
Voor 65 euro kan je er weinig aan miskopen denk ik

Reken er ook nog verzendkosten bij. Voor 70 euro heb je ook een Team C kit, dan alleen geen buggy maar de Jekyll buggy.

Ja, maar een buggy ben ik niet zo van eigenlijk.
De short course lijkt meer op een echte wagen.

Een jekyll is toch geen wedstrijdwagen?

Ik heb de trooper 4x4 gehad. Als deze op de zelfde manier is gebouwd, dan is het wel die geld waard.

Je moet niet gaan vergelijken met een losi of tekno kit van 400-500 euro. Maar voor die prijs, is de kwaliteit wel goed. Natuurlijk overal meer speling, maar daar betaal je er ook naar.

@jan de boeff, ik heb al de spullen, maar een durango is 2x zo duur in de aanschaf, en moet je ook nog andere dingen erbij kopen.
Ik wil hem ook voor een groot deel gaan gebruiken als bash-auto, en de durango vind ik daar te mooi voor ;)

Ik heb de trooper 4x4 gehad. Als deze op de zelfde manier is gebouwd, dan is het wel die geld waard.

Je moet niet gaan vergelijken met een losi of tekno kit van 400-500 euro. Maar voor die prijs, is de kwaliteit wel goed. Natuurlijk overal meer speling, maar daar betaal je er ook naar.
Ja dat is wel logisch als de prijs zo laag ligt.
Maar ik had inderdaad al meerdere goede geluiden gehoord over onder andere de trooper, maar ook de 1/16 modellen.
En omdat ik 2wd persoonlijk leuker vind om te rijden, leek me de 2wd sct een mooie..

T is een autootje voor dr bij, waarmee ik soms naar de baan ga, om even een paar rondjes te crossen, maar meerderheid toch echt bashen :)

Dan denk ik ook dat je er een leuke auto bij kan hebben voor die prijs.
echt heel slecht zal het toch nooit zijn want dan verkoop je het niet veel meer denk ik

Ik had begrepen dat je bij de Trooper wel wat dingen moet upgraden, zoals de bell cranks van het stuursysteem, en de dempers schijnen erg te lekken. En onderdelen zijn natuurlijk wel eens in backorder. Ik zou dan eerder naar een ECX neigen, daar zijn de onderdelen beter van te verkrijgen, en de kwaliteit is ook beter. Alleen of die er in kit-versie is durf ik niet te zeggen.

Toch is het eigenlijk ook wel een leuke uitdaging om zoiets echt goed te laten rijden toch?
Speling weghalen, manieren zoeken om de COG omlaag te halen, etc.

Het enigste waar ik wel naar zou kijken, zijn reserve onderdelen, zijn die alleen bij Hobbyking te krijgen, en zoja, ook in het EU warehouse?
Of zou er net als bij die 1:5 auto ook een versie van Redcat oid zijn, waar je makkelijker aan kan komen qua onderdelen?

Onderdelen zijn goed te verkrijgen, en doordat ik platinummember ben ook goedkoop
Alleen niet in de eu warehouse...

als je de auto vanuit het Hong kong warehouse laat komen, moet je soms dan nog extra betalen? en in de Eu warehouse niet??
ik wil dan of alles uit hong kong halen, en als je misschien nog belasting erbovenop moet betalen, dan haal ik de kit uit de eu, en alvast de nodige onderdelen uit hong kong

steven

Recent nog wat besteld in het global warehouse? Verzenden is een stuk duurder geworden, vooral voor accu's. 27,55 dollar voor een ESC en accu die samen nog geen 20 dollar zijn. Enige reden dat ik toch heb besteld, is dat ik een deel van de kosten van een inmiddels 3 maanden geleden opgestuurde order heb terug gehad als extra compensatie, (als het pakje echt zoek blijkt, krijg ik daarnaast ook nog het hele aankoopbedrag terug) en met dit extra geld kon ik de verzendkosten flink verlagen. Een andere order duurde 3 keer zo lang om hier te komen, en een 3e order is er ook nog steeds niet na 2 maanden. Dus voor mij alleen nog maar global warehouse als het echt niet anders kan...

Ja, heb al vaker wat fannetjes en zo daarvandaan gehaald, toen was het met airmail 4 dollar, dus dat was te doen. Met die paar onderdelen zal het ongeveer wel hetzelfde zijn.

Ja, maar even geïnformeerd, boven 22euro omzetbelasting...
Dat gaat hem dus noet worden...
Kit, servo en ontvanger gaan vanuit eu, en olie en aantal onderdelen uit hong kong :)

Back