A Antony 18 aug 2011 #1 Hallo, Bij Jetcat kan je een bepaalde turbinemount bestellen voor hun p80 tot p160 series Deze bedoel ik: Nu zou ik voor mijn Wren MW54 graag dezelfde mount hebben. Kan ik deze ergens verkrijgen of kan iemand deze maken voor mij?
Hallo, Bij Jetcat kan je een bepaalde turbinemount bestellen voor hun p80 tot p160 series Deze bedoel ik: Nu zou ik voor mijn Wren MW54 graag dezelfde mount hebben. Kan ik deze ergens verkrijgen of kan iemand deze maken voor mij?
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 18 aug 2011 #3 Antony will graag dezelfde bevestiging hebben als JetCat, dus de houder uit 1 deel ipv 2.
frema 18 aug 2011 #4 ja , die hebben ze daar toch? ik heb er voor de 44 er ook 1, zit aan elkaar gepuntlast
A Antony 18 aug 2011 #5 Met bevestiging onderaan zodanig dat je hem netjes bovenop een model kan plaatsen?
frema 18 aug 2011 #7 je hebt gelijk, dit zijn er twee. hoe kom ik dan aan die van mij , dat was orgineel wren .
frema 18 aug 2011 #8 dan zou ik hem even maken van plaat aluminium , dan kun je hem ook uit 1 stuk maken , moet lukken toch?
dan zou ik hem even maken van plaat aluminium , dan kun je hem ook uit 1 stuk maken , moet lukken toch?