Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zijn dat nu vierkante meenemers op de wielassen? Hoe zit dat juist?
Ik verstond niet goed wat dat blokje lijkt te zijn, an de kant waar de hexen aan komen. Daar zitten de lagers toch?
Ik verstond niet goed wat dat blokje lijkt te zijn, an de kant waar de hexen aan komen. Daar zitten de lagers toch?
Ik vraag me af hoe deze assen het doen in vergelijking met gewone CVD's of dogbones. Het lijkt me verfijnder, maar ook wat delicater? Ik bedenk dan dat ik mss liever wat speling heb vanwege slijtage in de dogbones ipv deze. Gezien dogbones wat bulkier zijn. Benieuwd hoe deze er uit zien na een tijd goed te rijden op 4 of 6s in stof enz.
Er zijn veel te weinig mensen die hun auto na het rijden goed schoonmaken.
Het reinigen van de auto is onderhoud en geeft de auto minder slijtage, een langere levensduur en een mooier uiterlijk.
Na een run moet al het stof worden verwijderd.
Er is één ding dat ik met zekerheid kan zeggen nu ik het met eigen ogen heb gezien: die assen van mij zijn qua constructie van echte kwaliteit.
Wat het materiaal betreft: het is staal.
En dit is niet "Made in China"
Die zijn Amerikaanse.
Dat is het net: een dogbone of cvd kun je prima uitblazen,deze schuifassen niet. Ga je ze telkens uit elkaar halen? Soit, kwaliteit blijkt maar na verloop van tijd.
Zal je ermee rijden, of zet je hem op de kast?