Turbolader

• Topicstarter Topicstarter TinTin
  • Startdatum Startdatum
T

TinTin

Guest
Hallo Allemaal, :)

Ik sta op het punt allemaal autosloperijen te bellen voor een turbolader, maar ik weet niet naar welke type ik moet vragen. Ik kan zeggen dat het van het merk KKK moet zijn, en dat het een 2038 compressor moet bevatten, maar daar hebben zij denk ik weinig aan. Ik wil het niet van een 'gasturbine website' kopen (veels te duur).

Aangezien je al een complete turbolader voor 50 euro van een sloperij kan kopen, lijkt het mij veel beter om dat te doen inplaats van 200 euro uit te geven voor twee losse onderdelen van een website.

Weet hier iemand antwoord op? :oops:

Hallo Tin Tin.

Even naar turbohoet bellen in baarn, en dan vragen of zij voor jou kijken naar gegevens van de compressor type 5326 2038.

2038 duid op het compressor wiel , en 5326 is het type turbo ,dus daar moet je altijd uitkomen.

Als ze dan zeggen wat voor type kkk turbo dit is ,kun je deze gegevens meenemen naar de sloper ,en verder kijken.

Succes, en ook kijken op markt plaats ,en ebay ,want daar staan er ook wel eens op.

mvg, Martin.

Hoi Martin,

Dank je wel voor je reactie. Ik weet nu dat het 5326 2038 compressorwiel voorkomt in drie verschillende turboladers, allen van het model K26 van KKK. :D (zit o.a. in Porsche).

Hallo Tin Tin.

Dat klopt allemaal.
Nu moet het zoeken toch wel wat eenvoudiger worden.

succes,

Als je er helemaal geen kan vinden ,dan moet je het maar zeggen ,dan ga ik voor je opzoek.

Groetjes,

Martin.

Back