Hallo allemaal, heb even geprobeerd de zoekfunctie te gebruiken maar deze had geen resultaten.
Ik heb dus een;
borstelloze motor, outrunner 1450kv
3S 1000Mah Lipo
Turnigy Sentry 25A ESC
Gister avond alles even aangesloten, pieperdeblieb, alles werkt. Alleen de draairichting is verkeerd.
Simpel op te lossen, twee draadjes tussen motor en ESC omgedraaid en voila, we draaien de andere kant om.
Alles weer los getrokken, touwtjes natuurlijk niet gemerkt, dat zou te makkelijk zijn.
Motor met steun en al op me Swiftje gelijmd, alles weer aangesloten, draait.
Weer verkeerde kant op.
Twee draadjes weer omgedraaid, pech gehad, esc doet zijn normale power up, maar motor draait niet. Hij slaat wat in beide richtingen. (draait links en rechts om, maar geen volledige cirkel)
Dus stekkers weer omgedraaid, zelfde probleem.
Vanochtend weer geprobeerd en hij draaide weer zijn normale rondjes,
in de verkeerde draairichting.
Wissel weer twee draadjes om en weer exact hetzelfde probleem.
Iemand een idee wat hier fout gaat? en wat ik waarschijnlijk de eerste keer anders heb gedaan waardoor het toen wel goed ging maar nu niet meer?
Alvast bedankt.
Ik heb dus een;
borstelloze motor, outrunner 1450kv
3S 1000Mah Lipo
Turnigy Sentry 25A ESC
Gister avond alles even aangesloten, pieperdeblieb, alles werkt. Alleen de draairichting is verkeerd.
Simpel op te lossen, twee draadjes tussen motor en ESC omgedraaid en voila, we draaien de andere kant om.
Alles weer los getrokken, touwtjes natuurlijk niet gemerkt, dat zou te makkelijk zijn.
Motor met steun en al op me Swiftje gelijmd, alles weer aangesloten, draait.
Weer verkeerde kant op.
Twee draadjes weer omgedraaid, pech gehad, esc doet zijn normale power up, maar motor draait niet. Hij slaat wat in beide richtingen. (draait links en rechts om, maar geen volledige cirkel)
Dus stekkers weer omgedraaid, zelfde probleem.
Vanochtend weer geprobeerd en hij draaide weer zijn normale rondjes,
in de verkeerde draairichting.
Wissel weer twee draadjes om en weer exact hetzelfde probleem.
Iemand een idee wat hier fout gaat? en wat ik waarschijnlijk de eerste keer anders heb gedaan waardoor het toen wel goed ging maar nu niet meer?
Alvast bedankt.