turnigy 6 auto-probleem

Sinds kort heb ik een turnigy 6 lader uit HK. Ik ben nieuw op dit gebied en heb een engelstalige handleiding gedownl.
Nu staat er in een " Program Flow Chart" dat je na de keuze : program start NI-MH de keuze moet hebben : nimh charge AUTO. Bij mij staat in een ander scherm en als ik op start druk kan ik alleen de current veranderen, heeft iemand hier ervaring mee?

Die current kan je inderdaad instellen, kwestie een 1000 niet te laden aan 3000 (3C)...
Je moet er niet mee inzitten qua voltage, de lader zal dat zelf detecteren en zal op tijd afslaan.
Enkel bij lipo zal je normaal gezien de laadstroom en het aantal cellen moeten bevestigen.

Dank voor de snelle reactie maar het werkt niet, hij blijft staan in Nihm charge MAN en op de tweede regel current 2,7 a. Als ik op start druk dan kan ik wel die 2,7 veranderen , en als ik start drie sec. indruk kom ik in het laadprogramma.

Als je de laadstroom aan het instellen bent moet je de twee pijltjes tegelijk indrukken, dacht ik.
Ik heb de Imax B6, dat is dezelfde dacht ik, en daar werkt het in ieder geval wel.

Laatst bewerkt:
Klopt helemaal, op het moment dat de laadstroom knippert dan de twee pijltjes indrukken en je kan van "man" naar "auto" switchen.
Bedankt.

Back