Turnigy 9XR gain settings

Ik kom maar niet achter hoe ik de gain settings in mijn zender aan moet passen voor mijn gyro. In Idle 0 vliegt ze prima maar zodra ik idle 1 ga vliegen heb ik een snelle tail wag. Ik dien dus per idle mijn gains in te stellen, maar HOE?

Ik weet niet of jouw zender dermate anders is maar normaal kan je per flightmode (norm, id1, id2) je gain instellen. Als je in je gain menu zit en je zet de schakelaar om naar id 1 zit je bij een hoop zenders in de gain van id1 evenzo voor id 2. Dit kan je meestal wel in het scherm zien in welke mode je instellingen aan het doen bent. Je doe dit voor de TC en PC toch ook gewoon per mode.

suc7

Ik ben er nog steeds niet achter gekomen hoe ik nu per idle mode me gain in kan stellen...
CH5 heb ik keurig mijn 3 position switch van mijn 9xr ingesteld met de daar bijbehorende TH curves.

CH6 is mijn GEAR kanaal waar ik dus nu een gain heb ingesteld van 35. Dit is perfect voor idle 0&1 maar voor idle 2 helaas niet (snelle tailwag).

Help?!...

umejareq.jpg

Bovenstaande plaatje heeft me zo veel op weg geholpen.
De 9XR is een super zender, maar best wel een steile leercurve om het in te stellen.

Back