Beste forum leden,
Ik heb me een HP50 aangeshaft van iemand die beweerd dat deze perfect loopt....voor de HK tegenstanders
....blijkt uit reviews toch een goede motor te zijn.
Er zou enkel de terugvoernippel van carter naar carb vervangen zijn wegens een scheurtje.
Ikzelf krijg deze motor niet aan de praat.:evil:
Wou absolut niet starten.
Ondertussen reeds andere CM6 boegie gestoken....hielp niet.
Verschillende voedingen ...lipo met Ubec...gewone 4.8v accu...hielp niet.
Carburator set vervangset gestoken....membramen en toestanden...een beetje beter....te staten met heel veel moeite...en niet af te stellen....stationair blijft hij niet draaien....enkel volgas...Tussenstuk van carb naar carter gevlakt en nieuwe pakkingen gemaakt....een beetje beter maar dezelfde verschijnselen...
Wie kan mij raad geven....weet het echt niet meer
Ik heb me een HP50 aangeshaft van iemand die beweerd dat deze perfect loopt....voor de HK tegenstanders

Er zou enkel de terugvoernippel van carter naar carb vervangen zijn wegens een scheurtje.
Ikzelf krijg deze motor niet aan de praat.:evil:
Wou absolut niet starten.
Ondertussen reeds andere CM6 boegie gestoken....hielp niet.
Verschillende voedingen ...lipo met Ubec...gewone 4.8v accu...hielp niet.
Carburator set vervangset gestoken....membramen en toestanden...een beetje beter....te staten met heel veel moeite...en niet af te stellen....stationair blijft hij niet draaien....enkel volgas...Tussenstuk van carb naar carter gevlakt en nieuwe pakkingen gemaakt....een beetje beter maar dezelfde verschijnselen...
Wie kan mij raad geven....weet het echt niet meer