Hoi,
Vandaag heb ik mijn EzRun 9T ontvangen. Op mijn 1600 mah NicD rijd ie niet zo lekker, en mijn andere accu's hebben een verkeerde stekker.
Nu wil ik bij Hobbycity 4mm goud pluggen kopen voor de regelaar, en dan ook maar lipo's.
Dit is nu wat ik wil kopen:
1. 3x Turnigy 2S 5000mah lipo
2. 2x een setje van 10 4mm goudpluggen
3. 1x Turnigy 3S 5000mah lipo
4. 1x Volt meter
5. Silicone wire rood en zwart
Dit kost bij elkaar 101 dollar.
Maar ik vroeg me af of de regelaar het wel gaat houden. Op het doosje staat 2S-3S maar zal dat wel goed gaan?
Ik ga hiermee in mijn e-firestorm rijden (offroad) kan ik dan beter hardcase nemen of gewoon softcase?
Er word gezegd dat ik beter hardcase kan nemen, maar waarom?
Als er nog meer dingen bij gekocht moeten worden kan dat (of als er dingen overbodig zijn) Mijn totale budget is 130 euro inc verzenden
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Een lipo lader heb ik al met een balancer. Een swallow ac/dc 2 met een losse graupner lipo equalizer
mvg Bram
Vandaag heb ik mijn EzRun 9T ontvangen. Op mijn 1600 mah NicD rijd ie niet zo lekker, en mijn andere accu's hebben een verkeerde stekker.
Nu wil ik bij Hobbycity 4mm goud pluggen kopen voor de regelaar, en dan ook maar lipo's.
Dit is nu wat ik wil kopen:
1. 3x Turnigy 2S 5000mah lipo
2. 2x een setje van 10 4mm goudpluggen
3. 1x Turnigy 3S 5000mah lipo
4. 1x Volt meter
5. Silicone wire rood en zwart
Dit kost bij elkaar 101 dollar.
Maar ik vroeg me af of de regelaar het wel gaat houden. Op het doosje staat 2S-3S maar zal dat wel goed gaan?
Ik ga hiermee in mijn e-firestorm rijden (offroad) kan ik dan beter hardcase nemen of gewoon softcase?
Er word gezegd dat ik beter hardcase kan nemen, maar waarom?
Als er nog meer dingen bij gekocht moeten worden kan dat (of als er dingen overbodig zijn) Mijn totale budget is 130 euro inc verzenden
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Een lipo lader heb ik al met een balancer. Een swallow ac/dc 2 met een losse graupner lipo equalizer
mvg Bram
Laatst bewerkt: