TURNIGY Plush 30amp & Turnigy 2217 20turn 860kv 22A Outrunner nergens te koop!! help!

Mensen ik heb serieus een probleem met het bestellen van onderdelen.
Ik zie net de hobbyking.com website waar ik een aantal componenten wilde bestellen gewoonweg lang niet alles op voorraad heeft.

Ik zoek dus jullie advies omtrent een goede betrouwbare plek waar ik iets kan kopen, bijvoorbeeld uit duitsland i.v.m verzendkosten. Onderstaande electronica heb ik nodig:

TR2217.jpg

Turnigy 2217 20turn 860kv 22A Outrunner
8x nodig

TR-P30A.jpg

TURNIGY Plush 30amp Speed Controller
8x nodig

Wie weet een shop waar ik deze kan kopen?

Alleen hobbyking verkoopt turnigy!
RCaddict heeft ook HK spul, alleen vind ik de prijzen bij HK zelf een stuk mooier!

Alleen hobbyking verkoopt turnigy!
RCaddict heeft ook HK spul, alleen vind ik de prijzen bij HK zelf een stuk mooier!

HK heeft deze al in backorder voor maanden heb ik gehoord van iemand :( :(
Voorlopig dus niet beschikbaar. damn.. Dat spul moet toch wel ergens anders te koop zijn :( net uren bezig geweest alles uit te zoeken

Het is wel opvallende dat er marginaal veel motors in backorder staan.
Ikzelf heb er ook een paar nodig waar ik al enige tijd op wacht...

Dat krijg je met de hype op multicopters.
Als iedereen gelijk 3 of meer motoren besteld zijn ze natuurlijk zo op ;)

Ik heb nog wel een turnigy 40amp sentry (plush met lipo cel bewaking, maa rhoef je niet te gebruiken) liggen....
1x getest in tuigje dus feitenlijk nieuw, pb voor intresse....

Ik heb de indruk dat hier zeer veel dezelfde motors (andere kleur en naam) tegen gelijke prijzen te vinden zijn... rc supplies uk
Een nieuwe concurrent van HK? :)

Deze motoren waren idd mijn 1e keus, ik ga ze maar gewoon bestellen bedankt!
Jammer weer dat alles weer veel duurder wordt en ze hebben ook de goede regelaar niet :@#^$#^#$
Wordt langzaam gestoord

Laatst bewerkt:
Nooby vraagje! gelden er douane rechten voor bestellingen uit de UK? Of is het ook vrij verkeer van handel binnen de EU?

UK niet voor zover ik weet, USA wel.
Ligt er ook aan of je pakje wordt onderschept... Als je niks opgeeft en het wordt niet onderschept is er niks aan de hand lijkt me, al diverse keren spullen ( ook vooral niet rc ) uit het buitenland besteld. volgens mij is mentegenwoordig wel een stuk strenger
Fedex meld je pakketje volgens mij gewoon standaard aan.. dus dan ben je screwed

De extra kost in de UK haal je er makkelijk uit door de snelle verzendtijd, lagere verzendkosten en geen invoer taxatie...

Iets uit de EU betaal je nooit tax op, daar buiten bijna altijd...(in België) Laatst met Top Flite DC3 uit de US laten komen en daarbij moest ik nog 70€ tax opleggen!

Het gaat erom dat als je iets boven de 22 Euro besteld, je uit de UK belasting gaat betalen of niet. Als dat zo is maakt het niet uit of je uit China of de US iets besteld.

Iemand ervaring?

Back