Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het zal nog spannend worden voor de 3de tot de 7de plek. Kijken hoever ik kan komen met mijn oude Siren.........Ik zal in elk geval mijn best doen om flink hoger te komen.
Dat is heel simpel, het is herrekend. De 4 in het systeem geprogrammeerde ronden van Bergeijk zijn omgezet naar 3 werkelijk gevlogen ronden. En daar is 1 schrapronde vanaf gegaan. In deze gecorrigeerde uitslag ben je dus geen 3e meer.
Tevens zijn de Belgen er voor de NK punten uitgehaald omdat ze anders invloed hebben op deze uitslag.
De scorelijst voor Dalfsen zal dus ook opgesplitst gaan worden omdat Val meevliegt.
Het spannendste worden nog de 2e en 3e plek, daar kan ook nog wel wat gebeuren. Ik ga er voor het gemak van uit dat Gerben nog wel 1 wedstrijd wint, die heeft hij nog nodig voor de 1e plaats.
De 1e en laatste plaats voor 2010 zijn inmiddels bekend. Een bijgewerkte lijst verschijnt binnenkort op de site. Spannend blijft het nog wie zich nog verder naar boven weten te vliegen in het klassement.
Dat weet ik, maar ik haak er wel op in.
Tja en zoals de wijze Güntmar Rueb je al verteld heeft. Waarom zou je met een state of the art Avionik gaan vliegen, als je met een houtbouw kistje ook op het podium kunt komen.
Dat ziet er idd heel goed uit voor dat oude houten kistje van mij, maar er had veel meer in moeten zitten zaterdag. Door die domme pech van dat losse motorspant bij de eerste vlucht toch veel concentratie verlies waardoor ik heel slordig vliegwerk liet zien.
Ik zit nu een beetje in dubio, ga ik voor de Rapster F5B voor de volgende wedstrijd of toch die Ninja speed voor de electro speedmeeting.
Als ik nou eens deze motor wikkel en die op de Rapster F5B zet in plaats van de Ninja speed zou ik dan ook meekomen met de toppers.........
Wordt nog spannend voor plaats 4 t/m 9, kan nog van alles gebeuren!
Maar vooral staat er al een mooi deelnemersveld voor dit eerste seizoen, en heeft volgens mij iedereen weer genoten in Dalfsen. Hopelijk treffen we het in Stompetoren net zo goed.
Erg leuk detail inderdaad. Ik hoop dat dat volgend jaar niet meer lukt want de mijne komt zo'n beetje nu uit de mal. Anders gaan we maar een leeftijdsgrens opzetten
Als we meer dan 20 deelnemers op 1 wedstrijd krijgen moeten we maar wat verzinnen.
Bijvoorbeeld, mensen die meer dan 30 rakken met een Hawk vliegen en een Kontronik gebruiken mogen niet meer meedoen of moeten het restaurant betalen....