Twee erg mooie vol carbon/alu cp indoor helies

• Topicstarter Topicstarter Aaalie
  • Startdatum Startdatum
A

Aaalie

Guest
Hoi hoi,

zéér mooi:
sparrow.jpg

207 gram kaal

En zijn "zwaardere" broertje:
t_batarr.jpg

265 gram kaal

Zie: www.wumtec.de onder neuheiten!

Gr.A.

cool, vooral die "pootjes" zien er stoer uit. Het landingsgestel is bijna altijd hetzelfde. Knap als je daar in 1 keer vanaf stapt en gewoon iets echt nieuwe maakt.
Mooie dingen!

Daar gaat mijn spaargeld.. :(

Er zal ook wel goed outdoor mee gevlogen kunnen worden, maar dan heb je met de staartrotor last van gras, of dat het dingetje onzichtbar word met een beetje afstand.

Pas kopen als de onderdelen ook makkelijk leverbaar zijn!

sietse zei:
cool, vooral die "pootjes" zien er stoer uit. Het landingsgestel is bijna altijd hetzelfde. Knap als je daar in 1 keer vanaf stapt en gewoon iets echt nieuwe maakt.

Nooit een Henseleit 3D-NT of een 3D-MP gezien?

Kijk hier maar eens (dit is een 3D-NT). Dit ontwerp bestaat al sinds 2001 en bij mijn weten was Henseleit de eerste met dit idee.

Overigens, inderdaad hele mooie machientjes. Alleen op die "grote" zit het kapje een beetje raar.

De gaatjes voor de kapjes zijn gewoon verkeerd gemaakt.
Als je de kleine en de grote vergelijkt, zitten bij de grote de gaatjes te hoog...

bij de groote zit de kap los om te laten zien wat er in zit. duh

maar inderdaad leuke indoor heli's die mischien vliegend onder de 350 gram te krijgen zijn.

Niek zei:
Daar gaat mijn spaargeld.. :(

Gelukig heb ik dat niet :wink: , anders was ik het ook kwijt 8) . Maar bij het zien van dit vette ding... toch maar weer aan het sparen.

Vergeet die 350 gram voor indoor maar, mijn Hornet X3D kwam kaal op 125 gram en dan haal je het net.

Heb je dat filmpje gezien waar ze er mee in een of andere industrie-hal oid vliegen. Klinkt net ofdat er iemand continu met een hoog-toerige bovenfrees aan de gang is. Dus gewoon zo'n ding waar weer elle-lange discussies over gevoerd worden.

Rick

over de APLUS (zie laatste link) zijn de meeste mensen laaiend enthousiast...bekijk de filmpjes !

Iets zwaarder dan de hornet dus iets meer power nodig maar vee meer precisie en al helemaal uitgebouwd voor die prijs!

De headspeed in de videos is trouwens toch niet zo'n ramp...2800 ofzo...mijn hornet vliegt op 3200 !! (helaas haalt ie dan ook de 10 minuten niet maar da's natuurlijk de prijs die je betaald voor al dat geweld)

wauw, die is gewoon even groot als een t-rex 450 SE 8O
ik vraag me af of zoiets beter vliegt dan een t-rex..

explosive rc tuning zei:
wauw, die is gewoon even groot als een t-rex 450 SE 8O
ik vraag me af of zoiets beter vliegt dan een t-rex..

Mooi "ding" idd. Waarschijnlijk vliegt zo'n heli vergelijkbaar als een T-rex, alleen zal hij wat duurzamer zijn.

Gr.A.

Back