Tweedehands hpi bullet?

Hallo,ik ben pierre-henri

En ik zou graag eens beginnen aan nitro,
Omdat je er niet alleen mee kan rijden maar ook bouwen.
Ik hou ervan als je zelf een groot probleem kan oplossen!
Ik heb al 2 elektro auto's van tamiya en een tamiya MAN.
Daarom vraag ik een beetje raad bij jullie en kan iemand mss mij
Helpen bij het vinden van een tweedehands bullet(HPI)?
Of mss een andere auto?(mss niet te duur want mijn bugget is erg klein):D:cool:

Pierre-henri

Ja klopt ik heb wel een tamiya tnx r 5.2 big block staan rtr deze was 500 nieiw net 2 liter gelopen alles zit erbij zender rotor start enz enz

als je budget erg klein is, niet aan beginnen.

het is niet alleen de aanschaf, onderhoud en verbruiker materiaal kosten ook redelijk.

mvg Hans

ja als je voor "te" weinig een nitro auto koopt dan zijn vaak de motors compressie loos of zitten ze gewoon moervast. <-- ik zelf begon met nitro totaal on ervaren en had een auto gekocht met vaste motor. geen leuk begin maar voor €100,- weer een nieuwe moter erop gezet en voor de rest deed alles het nog super. en met nitro rijden is een stuk duurder ( weet niet hoe oud je bent en wat je ongeveer verdiend) want nitro kopen en onderdelen aanschaffen is toch best duur.

^
| bovenste bericht was natuurlijk een beetje negatief maar er zitten ook een hoop hele leuke dingen aan zoals het sleutelen wat met echte motors gaat en het gevoel van optrekken en het kabaal en de stinkende rook die er vanaf komt GEWELDIG is dat

^
| bovenste bericht was natuurlijk een beetje negatief maar er zitten ook een hoop hele leuke dingen aan zoals het sleutelen wat met echte motors gaat en het gevoel van optrekken en het kabaal en de stinkende rook die er vanaf komt GEWELDIG is dat

Ik doe een beetje overdreven het buget is rond de 300 euro(als ik eens goed kijk in mijn spaarpot)
Mss iemand die iets heeft staan en graag er van verlost zou worden?
Alles is welkom!
:help:

Ik heb een HPI Trophy te koop. Voor €250

Heeft 2 liter gelopen.

Ik doe hem weg omdat ik een wedstrijdbuggy wil kopen.

Volledige set inclusief ontvanger en zender batterijen.

Alleen nog benzine nodig.

250 voor trophy haha das wat te duur hoor...

heb je hem bijna nieuw voor zoek een beetje rond en je hebt een goede trophy voor 180 euro of pm mij effe over die tamiya

hij is nieuw hier in en dan tuurlijk kan jij je centen er makkelijk mee verdienen maar vind dat niet zo eerlijk;) sorry laten we wel eerlijk blijven

Wil niks zeggen maar ik heb liever een HPI Nitro auto dan een Tamiya nitro auto, ookal betaal je voor de HPI 2dehands 100euro meer..
De Hpi Trophy's zijn toch wel een van de betere auto's..

helemaal waar! hpi zijn top auto's daarom heb ik ook een flux top wagen maar altijd pezier gehad van de tamiya het is de onderhoud van de wagen zelf wat het hem doet maar ik zeg verder niks meer over nitro ik ben voledig overgestapt naar electro brushless power bevalt me meer dus heb ik nog wat nitro zooi in de uit verkoop vandaar bood ik hem dat ook ook maar de trophy is een top wagen ! heb hem ook nog staan in nitro veel plezier van gehad

helemaal waar! hpi zijn top auto's daarom heb ik ook een flux top wagen maar altijd pezier gehad van de tamiya het is de onderhoud van de wagen zelf wat het hem doet maar ik zeg verder niks meer over nitro ik ben voledig overgestapt naar electro brushless power bevalt me meer dus heb ik nog wat nitro zooi in de uit verkoop vandaar bood ik hem dat ook ook maar de trophy is een top wagen ! heb hem ook nog staan in nitro veel plezier van gehad

Veel succes met de verkoop van je 'zooi'.... Btw een trophy zit nieuw op 350, dan kan de ts prima zaken doen met Paultje040
@ ts, is dit niet iets: http://verspaget.nl/contents/nl/p1920.html 300 euro maar wel nieuw.

tof weer een sugestie!ben ook goed aan het rondkijken !
ik heb een 4jaar oude savage ss gevonden hier een daar een schrammetje
en zender niet inbegrepen!is dat slim om dat te kopen of beter niet?
:)

Als je een zender koopt, zoek dan een 2.4Ghz set. Die beginnen vanaf €70 geloof ik.

(ondanks dat ik zelf een gebruikte auto aan bied, (is pas 3 maanden oud) ben ik zelf geen voorstander van auto's die zo oud zijn. Vaak heeft de auto veel gelopen met de bijbehorende slijtage.)

De Trophy 3.5 raad ik ook zeker aan boven de Bullet. Ik heb zelf de Bullet. Super toffe en prachtige auto. Wel wat kwetsbaarder in vergelijking met andere Hpi's. Draagarmen die snel kapotgaan, aandrijfassen die losschieten enz.
Bij mij ligt nu de middenas er weer uit. Misschien heb ik pech, dat kan ook.

Daarnaast blaast de Trophy de Bullet er vierkant uit :D

Back