Twin Ducted Fan Jet hier te koop?

ik wil niet lullig doen ofzo maar zoals ik heb begrepen dat je net bezig bent met je eerste toestel (calmato). ik zou aanraden om daar eerst je brevet mee te halen en dan een laagdekker kopen. deze zal niet al te makkelijk vliegen denk ik. het is maar een tip :wink:

Tja, da's geen antwoord op mijn vraag. Het is een antwoord op een niet gestelde vraag die ook uit gaat van een aantal veronderstellingen die niet kloppen. Ik weet heel goed dat dit geen beginnerstoestel is. Is ook niet de vraag. Wie kan wel antwoord geven op deze vraag?

Zwaar weekend gehad Olaf? :mrgreen:

Hobby Lobby is in ieder geval niet de fabrikant want dat is enkel een importeur, die halen hun spul meestal uit Europa en het verre oosten.
Aan de kwaliteit van de afwerking te zien denk ik dat je naar een fabrikant uit China of zo moet zoeken..

Hi Clumsy,

:offtopic:
Nee hoor. Valt best mee, alhoewel veel wind ook niet zo bevordelijk is voor je goede humeur. Ik heb echter overwegend een opgewekt karakter.
Maar soms ...
:offtopic:
Bedankt, ookal is het alleen een richting. Ik ga ff zoeken in China. Daar ben je tegenwoordig zo want de afstanden zijn niet meer wat ze geweest zijn. Daar kan geen jet tegenop. ;-)

Thomas Roth uit Lehrte bouwt zo iets (iets groter, 5 meter :o span)

MODELLBAU ERJ 145

Nog gevonden heb Ik deze .

sim0307254learjeteb7.jpg

Modellbauartikel zu Schnäppchenpreisen

Mvg Johan

Ik ben even aan het zoeken gegaan.

Het model wordt gemaakt door Super Flying Models.
Dit is weer een dochter van Horizon Hobby.

Horizon Hobby wordt in de benelux onder andere vertegenwoordigd door mcm distribution in Belgie.
website: MCM Distribution. Radio control and slot hobby, loisirs radio commandés et slot,

Voor Duitsland is dat JSB-GMBH , website: Home

Als ik jou was zou ik even Super Flying Model benaderen en vragen aan wie dat model uitgeleverd is, in Europa.

Company Super Flying Model
Address 4105 Fieldstone Rd.
Champaign, IL 61822
Country USA
Phone 800-535-5551
Website Horizon Hobby: Radio Control (RC) Cars, Trucks, Airplanes, Helicopters, & Boats

Succes,

Gert-Jan

Back