twinjet met brusless motoren

• Topicstarter Topicstarter marcel666
  • Startdatum Startdatum
M

marcel666

Guest
hoi heeft er iemand ervaring met het monteren van twee brusless motoren van justgofly het zijn de 450th motoren.ik heb zover de motoren eral in gebouwd moet nu kijken om de esc's
te plaatsen maar ik heb geen idee hoe ik het zaakje moet aan sluiten.ik was van plan om van de eene esc de plus kabel te pakken en die aan te sluiten op de andere esc min kabel.
maar ik weet niet of dit wel kan?

iemand idee hierover?

nee, 2 motoren met ieder een regelaar. Beide esc's + en - aanelkaar zetten. Signaal kabels via een V op de ontvanger en klaar :)

nee, 2 motoren met ieder een regelaar. Beide esc's + en - aanelkaar zetten. Signaal kabels via een V op de ontvanger en klaar :)

De UH 2 pool binnenlopertjes draaien goed op één ESC. Met de meerpool motoren (en ook buitenlopers dus) gaat het niet altijd goed.

Let wel, als je twee ESC's gebruikt, gebruik dan de BEC van één ESC (rode kabeltje van één ESC uit het ontvangerstekkertje halen).

Greetz van Aldert

bedankt voor jullie hulp alvast.ik zal even uitlegen hoe ik het op dit moment in elkaar heb zitten.

ik heb 1 lipo accu van 4000mih 3s.
die verbind ik door aan de esc's ++--.
waar moet nu die bec komen?
is er eigenlijk verschil met waar je een bec plaats?

bedankt voor jullie hulp alvast.ik zal even uitlegen hoe ik het op dit moment in elkaar heb zitten.

ik heb 1 lipo accu van 4000mih 3s.
die verbind ik door aan de esc's ++--.
waar moet nu die bec komen?
is er eigenlijk verschil met waar je een bec plaats?

Kort ander vraagje... heb je enige ervaring met electro(brushless)aandrijvingen?

Greetz van Aldert

bec heb je niet nodig. Beide + en van de regelaren kan je gewoon gebruiken. Zowel bij regelaren met een liniare als geschakelde bec.

bedankt voor jullie info alvast.
ik begrijp niet zo goed waar ik de bec moet plaatsen en wat ik los moet maken aan de esc om een bec te ontkoppelen.

ik heb geen ervaring met brusless motoren dit wordt mijn eersten brusless vliegtuig.
ik vlieg nu met de twinstar 2 met 480 multiplex motoren en een11,1v lipo accu.

hoi Erik,
ik heb het rode kabeltje van een regelaar los gemaakt.
ik wil er toch graag een externe BEC er tussen hangen.
moet ik die nu op de andere regelaar zetten waar die rode kabeltje wel nog aangesloten zit?

alsvast bedankt!

bedankt erik.
ik heb hem nu ook zonder externe bec aangestuurd het werkt goed.
ik heb de esc buiten aan de onderkant van de twinjet zitten krijgen die ook genoeg koeling.ik ga alleen nog de een koeling maken voor de lipo accu.die wordt ook warm tijdens het vliegen.ik schat de snelheid op zo'n 140kmh.

Back