twinstar II met bootromp????

hallo,

ik heb gisteren een romp van een twinstar gekregen en wil die graag gaan afmaken maar dan met een romp van een boot. heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand hier een bouwtekening of zoiets voor. dit heb ik al gevonden.
TwinStar II Gallery
TwinStar II by Joe Pierson
zelf vind ik de bovenste het mooist en we willen hem graag van depron of hout maken.
weet iemand hier iets van???

mvg Max

Geen enkele ervaring mee, maar die eerste zal drijvers onder de vleugels moeten hebben om van water te kunnen starten.
Ziet er wel erg mooi uit. Ik zou het niet van depron maken, liever van heel dun triplex, of wat dikker balsahout. Kan je er ook nog mee op gras starten.

nee, ik ben geen belg!! maar er komen wel brushless motoren in want hij moet wel vermogen heebben en die permax 400 zijn waardeloos. dus gewoon brushless

je zou ook (zoals in de link die je gaf) de romp van pur schuim kunnen maken en dan glassen o.i.d.
eerst dit,

als het uitgehard is dit in vorm snijden en glassen en dan ziet het er dus zo uit!

in plaats van glassen zou je hem natuurlijk ook kunnen beplanken.

Groeten,
Sam

kan ook, zal eens kijken wat het makkelijkst is en het mooist. maar eerst maar eens de romp weer wit schuren

Back