Twister #1 DLG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het met Knarf eens. Gezien de leeftijd, reparatie etc is 300 echt de max. hoor.......... Kan een mod hem misschien in het goede verkoop draadje plaatsen?

Ik snap best dat een volgende DLG ermee gefinancierd moet worden, maar ik deed namelijk eerder een bod dat exact gelijk was aan de vraagprijs van Niels. Dat was zelfs nog in het seizoen.
Joris vliegt daar nu al even mee.
Die vraagprijs was bijna € 200,- lager dan dat.
Daarop kreeg ik het antwoord dat het geen reëel bod was.
Dus wel, want daarvoor is die verkocht.

Maar het is niet voor niets dat je geen commentaar mag geven in het handelsgedeelte van dit forum. Dan krijg je deze situatie en daar zijn beide partijen niet gelukkig mee.

Lijkt me nog steeds een nette prijs 345,-
Als iemand hem binnen een week komt ophalen mag hij alsnog weg voor 300,-
Ik ga / wil er niet meer mee vliegen. Ik heb een Maxa 4e besteld en wil dit als enige model gaan vliegen.

Ik shop hem met deze reply nog 1x omhoog, bij geen gegadigden mag hij verder verstoffen op de zolder ;P

Jorrie

Ik denk dat je of moet accepteren dat je geen 300 euro voor dit vliegtuig gaat krijgen in deze staat, of je moet je je gaan houden aan wat je 17 januari schreef.

Lijkt me nog steeds een nette prijs 345,-
Als iemand hem binnen een week komt ophalen mag hij alsnog weg voor 300,-

Ik shop hem met deze reply nog 1x omhoog, bij geen gegadigden mag hij verder verstoffen op de zolder ;P

steeds omhoog schoppen zonder de voorwaarden te wijzigen heeft geen zin
probeer het eens in de verkoop hoek, alle dlg vliegers hebben hem nu wel gezien.

Ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar en ben heel tevreden met de Twister 1 van Frans. Ziet er goed uit en heb veel informatie en instructie gekregen over hoe in te stellen (in de zender) en ontvanger en vooral accu keuze.

Nu nog wel baas worden over mijn eigen (nieuwe) zender zodat het gaat zo als ik wil.

Frans nogmaals mijn hartelijke dank, ik heb al zin om te gaan slingeren en hoop op een 3e DLG clinic.

groet,

Erik

Nog een laatste allerlaatste poging;

175,-
Verzendkosten koper of op te halen in Enschede.
INCLUSIEF ALLE SERVO'S! !!SUPER DEAL!!

Is in nette staat en heb er afgelopen zomer nog enkele keren mee gevlogen.
Heerlijk hoe rustig hij door de lucht zoeft bij zonsondergang.
Staart deel is gerepareerd en de vleugel is iets versterkt met CA conform instructies Alex Hoekstra.
Heb dit model een seizoen of 2 gevlogen en de rest heeft deze in opslag gelegen.

Wie kan ik blij maken met deze kist?

Ik denk dat je eindelijk op een redelijke prijs zit! Mooie kist voor een startende dlg-ert!
Zet hem ook even op het tekoop deel!

Van 400 Euro naar 345 Euro naar 300 Euro als laagste prijs en laatste poging - voor die naar zolder zou gaan,

Vervolgens twee keer een laatste schopje,

Toen een allerlaatste poging op 250 Euro,

en nog een allerlaatste poging met 175 Euro.

Ik wacht nog even op je aller-, aller-, aller- laatste poging,

Krijg ik 50 Euro mee om het ding op mijn zolder te leggen :thumbsup:

Van 400 Euro naar 345 Euro naar 300 Euro als laagste prijs en laatste poging - voor die naar zolder zou gaan,

Vervolgens twee keer een laatste schopje,

Toen een allerlaatste poging op 250 Euro,

en nog een allerlaatste poging met 175 Euro.

Ik wacht nog even op je aller-, aller-, aller- laatste poging,

Krijg ik 50 Euro mee om het ding op mijn zolder te leggen :thumbsup:
Nog een laatste allerlaatste poging;

175,-
Verzendkosten koper of op te halen in Enschede.
INCLUSIEF ALLE SERVO'S! !!SUPER DEAL!!

Is in nette staat en heb er afgelopen zomer nog enkele keren mee gevlogen.
Heerlijk hoe rustig hij door de lucht zoeft bij zonsondergang.
Staart deel is gerepareerd en de vleugel is iets versterkt met CA conform instructies Alex Hoekstra.
Heb dit model een seizoen of 2 gevlogen en de rest heeft deze in opslag gelegen.

Wie kan ik blij maken met deze kist?

Je hebt een pb :-)

Servos zijn van graupner.
Zijn de originele die alex hoekstra gebruikte voor de twister 1. Goed spul dus. Exact het type weet ik niet ze zitten nameljk in de vleugel.

Ik heb nog een Twister 1 DLG liggen die niet veel gebruikt is.
En wil deze te koop aanbieden.

Gewoon compleet weg dus met servo's al ingebouwd.
Er is wat schade aan de staart en aan de vleugel.
De vleugel is keurig gerepareerd met glasdoek en schade is nauwelijks zichtbaar.

Staart zou in ideale setting vervangen worden, is netjes gerepareerd met glasdoek maar dit heeft wel wat gewicht toegevoegd. Tot slot moeten de stuurlijnen nog opnieuw getrokken worden met wat "vers" dyneema.

Ik zal nog foto's posten vanavond.
Vraagprijs in overleg.
Wel graag een realistisch bod.

Het model is in blauw zwart.
Met 4ghz compatible cockpit kap ( welke licht is opgespoten ook zwart )

Hallo.

Voor 175 euro wil ik hem graag komen ophalen

Gr rick waanders

Na al die spanning en sensatie in dit topic hoop ik wel een foto van het model samen met de gelukkige nieuwe eigenaar te zien. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back