Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er weer goed uit!
helemaal mee eens!!!
wanneer is die van mij af?
Bas
Alex,
ziet er weer helemaal toppie uit!
maar een vraagje wat misschien wel interessant is voor bv mij. ik heb op het moment nog niet op de planning staan om een nieuwe twister te kopen. komend seizoen vlieg ik dus nog met de eerste (molded) twister (en een gebagte). maar worden deze dan ook nog gemaakt? stel ik mocht een rompje kraken, zijn er dan nog nieuwe rompjes verkrijgbaar of past de eerste molded vleugel op de v2 romp?
mvg robert
Lees jij je email wel eens?
Bij de Twister 1 lamineerde ik de buiten en binnenlaag in 1 keer. De binnenlaag hield ik een paar cm korter om de rohacell achteraf weg te schuren. Bij Twister 2 lamineer ik de binnenlaag appart en schuur de rohacel af voordat de binnenlaag er op komt.Alex,
Even een paar vragen:
1. Ik zie dat het disser bij de Twister 2 vleugel wel doorloopt tot de achterlijst, en ik meen me te herinneren dat dat bij de Twister 1 vleugel niet het geval was, schuur je nu eerst het Rohacell in de juiste vorm ?
Horizontaal2. Is het deelvlak van je mal bij de achterlijst horizontaal of volgt dat de uittrede hoek van je profiel?
Tuurlijk. Mail me maar even. a.hoekstra@chello.nl3. In een voorgaande mail gaf je aan dat je nog wat goed frees adressen wist, kan je die mij misschien laten weten?